2008. február 10., vasárnap

2008 február 10. vasárnap

Az az asztal, amit Sarah eladja az angol Ebay-en

Legutóbbi hírek:
olvastam a blikk.hu-n, hogy a genetikusok szerint a férfiak lassan eltűnnek a föld színéről (igen, kihalhatnak). Tudományos bizonyítékok alapján egyre többen vizionálnak nőuralmat egy olyan világban, ahol már a gyermeknemzéshez {for the procreation of children} sincs szükség a teremtés koronáira {the lord of creation}. Rossz hír: úgy látszik, hogy hamar kiégünk {we will be burning out}, kijátszottuk az összes adu ászunkat {we’ve played all our aces}!
Reggel rájöttünk Lois-szal, hogy mindketten még náthásak vagyunk. Lehet, hogy a tegnapi séta túl nagy kihívás volt. Jaj nekünk!

Reggeli: lekváros kenyér (a saját kertünkben termesztett ringlóból {greengage} készült lekvárral), egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
10:00 Kiporszívoztam a házat, lomtalanítottam mindenütt. Lois nem megy a templomba a náthája miatt, így ma ô maga végezte az ebéd fôzését.
11:00 Lois felment a fürdôbe, zuhanyozott, én pedig franciaul tanultam az ebédlôben
13:00 Sarah érkezett, mert ma ebédel nálunk. Hozta magával azt az asztalt, amit akar az angol Ebay-en eladni. A mama ma nem fog ebédelni nálunk, mondta, hogy lomtalanítani kell a házában.

Ebéd: sült bárányhús sült burgonyával sárgarépával és a saját kertünkben termesztett kellbimbóval, a saját kertünkben termesztett egresbôl készített gyümölcsbor

Délután:
14:00 a mosogatás és törölgetés után segítettem Sarahnak hirdetni a (modern) asztalát az Ebay-en. Feltöltöttük {we uploaded} az internetre azt a fotót az asztalról, amit készítettünk a digitális fényképezôgépemmel. Itt a házban tartjuk az asztalt az aukció végéig Sarah kedvéért, és a vevô (ha lesz vevô) tôlünk kell elhozni.
15:00 leültem az ebédlôben, elovastam még három oldalt a Rudolf könvyembôl. Már eljött a végzetes nap. Nagy bankett / díszvacsora tombol / zajlik a palotában, de Stefánia egyedül jelenik meg. Sokk és döbbenet! Hol a francba Rudolf, a férje? (Válasz: a kedvesével van)
15:30 Sarah távozott.
16:00 véget ért a másik aukció, amelyben licitáltam egy antik asztalra a mama kedvéért. Sikerült a licitem, a mama nagyon fel volt dobva, amikor felhívta a hírrel.
17:30 Lois kicsit jobban érezte magát, úgy látszott, hogy mégiscsak {after all} gyógyulni kezdett a náthája, tehát elment a templomba (a barátnônk, Margaret elvitte kocsival). Én pedig felmentem Alison volt szobájába, terpeszkedtem az ágyon, láttuk a DVD-t, amit a minap béreltem az angol Amazon-tól. Német-török film, a történet a Németországban élô és dolgozo török bevándorlókrôl szól, elsôsorban a fiatal nemzedékrôl, akik közül sokan születtek Németországban és nem beszélnek jól törökül.

Vacsora: tojásos szendvics kerti zsázsával, tea

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk a „Lark Rise to Candleford” címú viktoriánus jelmezes dráma legutóbbi epizódját.
22:00 lefeküdtünk, elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, elaludtunk.

Idôjárás: többnyire napos és enyhe, de naplemente után kissé hideg

Nincsenek megjegyzések: