2008. február 4., hétfő

2008 február 3. vasárnap

Reggeli: zabkása, körte, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 kiporszívoztam a házat, lomtalanítottam mindenütt.
10:30 Lois elment kocsival a templomba, hagyta maga mögött az utasításokat, amit követnem kell, hogy fôzzem meg az ebédét.
11:00 Sarah leült a számítógép elé, én pedig terpeszkedtem a heverôn, franciaul tanultam, idôrôl idôre beugrottam a konyhába, ezt-azt bekapcsoltam vagy kikapcsoltam.
13:00 Lois hazaérkezett a mamával együtt, és négyesben ebédeltünk

Ebéd: marhahús sült burgonyával, pasztinákkal és a saját kertünkben termesztett kellbimbóval.

Délután:
13:30 Steve, a sógorunk telefonált Amerikából, hogy a húgomnak, Kathynak kórházba kellett menni. A mama nagyon kiborult, bár késôbb kiderült, hogy Kathy állapota nem volt olyan súlyos, mint elsô pillantásra látszott, és várható, hogy hazajön egy pár nap múlva vizsgálatok után.
14:00 Nagy sürgés-forgás {hustle and bustle} a konyhában: megcsináltam a mosogatást és a törölgetést, aztán felakasztottam a törölgetô-rongyot, beléptem a nappaliba és beszálltam a beszélgetésbe.
15:00 hazavittem a mamát, aki még kiborult (még nem hallottuk a kicsit jobb hírt Amerikából).
15:30 Jenny, a sógornônk sms-ezte, hogy segítségre van szüksége. Ó jaj, rossz napot fogtunk ki!
16:00 csevegtünk Sarah-val a terveirôl: gondolkodik azon, hogy beköltözik hozzánk és bérbe adja a lakását. A terv egyik legnagyobb problémája, hogy Sarahnak sok cucca van, és a Walker-ék is (akik júniustól négyen lesznek) gyakran megszállnak nálunk, és különbözô bútorokat vettünk számukra, a két vendég-hálószoba tele van bútorokkal és játékszerekkel stb.
17:00 Sarah távozott.

Vacsora: sajtos muffin paradicsommal, tea, utóételnek szôlô

Este:
20:00 Lois felhívta Jenny-t, kérte, hogy milyen segítségére van szüksége. Leültünk a nappaliban, tévéztünk. Hullafáradtak voltunk.

Idôjárás: felhôs, hüvös

Nincsenek megjegyzések: