2008. február 16., szombat

2008 február 15. péntek

Reggeli: müzli, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:30 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, fizettem egy számlát a mama kedvéért, csevegtem vele egy órát. Hazajöttem.
09:30 telefonhívás jött a bútoráruháztól, hogy tudják holnap leszállítani {deliver} a mama új karosszékeit, és aztán a mama régi heverôjét Sarah lakásába fuvarozni is. Sajnos csak egy alkalmazott dolgozik holnap, így nekem is kell segíteni a szállítással, mert nagyon súlyos a mama heverôje. Jaj nekem! Hülye voltam, jobb lett volna, ha jövô hétvégére halasztottam volna a leszállítást.
10:00 elmentem busszal a városba, betértem a bankba, közelte velük, hogy Amerikában élô húgom, Kathy akar 675 fontot átutalni {transfer} az angol bankszámlájáról az amerikai bankszámlájára. Sôt mivel legalább hat hónapja elvesztett {was lost} Kathy számlakönyve, kértem, hogy egy újat bocsássanak ki {issue a new one} helyette. Hazajöttem gyalogosan.

Ebéd: tonhallal töltött fokhagymás kenyér salátával, paradicsommal és uborkával, gyümölcslé

Délután:
14:00 elmentünk kocsival a új Homebase-ba, böngésztünk a mennyezetlámpák között de kicsit csalódottak voltunk. Aztán vásároltunk egy függönysínt {a curtain track}, amit fel akarok szerelni a lépcsô falán levô ablak felett. Hazajöttünk, útközben beugrottunk a patikába, két doboz glükózt vettünk a mamának.
15:30 Lois elült a gép elé, szerkesztette tovább a gyermekkora történetét, mellékelt egy-két paragrafust az 50-es/60-as években népszerû popzenérôl. Én pedig magyarul tanultam. Hurrá!
16:00 telefonáltunk az építészeknek, kérdeztünk, hogy mennyi ideig tartana a mosókonyha építése, és mikor tudnák végezni a munkát. Holnap visszahívnak, mert elôször a cég munkarendjét {schedule of work} kell vizsgálni.

Vacsora: srí lankai galuska/nokedli pulykával, hagymával, petrezselyemmel, mentával, korianderrel, fokhagymával, citromlével, oliva olajjal, a saját kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor, utóételnek sárgarépa-sütemény {carrot-cake} tejsodóval {with custard}

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk. “A 2007. év száz legbosszantóbb embere” címû mûsort láttuk. Szerencsére a mûsorvezetô engem nem sorolt ezek köré. Híresség volt mindenki, akit láttunk.

Idôjárás: többnyire felhôs, hüvös

Nincsenek megjegyzések: