2008. február 24., vasárnap

2008 február 23. szombat

Reggeli: müzli, a kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:30 elmentünk kocsival a Sainsburybe, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának. Hazajöttünk
10:00 beratktuk a mi kajánkat a hûtôszekrénybe, a mélyhûtóbe, a kamra {the larder} polcaira, aztán átmentünk gyalog a mamához, hoztuk magunkkal a mama kajáját. Készítettem neki egy csésze teát, vele csevegtünk egy órát. Hazajöttünk.
11:30 elolvastam még két és fél oldalát a Rudolf könyvembôl. Ezek az oldalak nagy kérdése az: hogy eljött-e egy orvos Mayerlingbe a végzetes napon, melyik orvos jött, kit kezelt az orvos, és mi ellen? Eddig sok kérdés, kevés válasz.

Ebéd: lencsés, makrélás és nap aszalt paradicsomos {sun-dried tomato} saláta zsemlével

Délután:
14:00 elmentem sétálni egyet a falu körül. Útközben beugrottam a mamához, átadtam neki egy tekercs papírtörölközôt {a roll of paper towels}, mert a mama utolsó tekercse majdnem kifogyott {has almost run out}. Sétáltam a lóversenypálya körül: ma nagyon csendes, de jóvô hónapban a híres Gold Cup verseny lesz, és csordultig tele lesz nézôkkel, sok ezer írokat is beleértve. Hazajöttem.
15:00 letelepedtem a nappaliban, elolvastam még 5 oldalt a Rudolf könyvembôl. A végzetes nap van. Visszatérünk Bécsbe, a palotába, és a nagy vacsorára. Felháborodás hullama van, sokk és döbbenet is, amikor mindenki értesül {finds out} arról, hogy Rudolf nem jön! Vilmos magán kívül van {is beside himself} a dühtôl!

Vacsora: sült bárány bordaszelet {lamb chop} burgonyával, paradicsommal, zöldbabbal és hagymával, a kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor, utóételnek szôlô.

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: reggel enyhén szemérkelt az esô {there was a light drizzle}; késôbb részben napos, szellôs, enyhe

Nincsenek megjegyzések: