2008. február 6., szerda

2008 február 5. kedd

Legutóbbi hírek: ma húshagyókedd {Shrove Tuesday}van, így ma este kénytelenek leszünk palacsintával teletömni magunkat (ami nem zavar!). Nem szoktuk a nagyböjtöt {Lent} megtartani {observe}, de nagyon szeretjük a palacsintát. Bármilyen töltelékkel megesszük. Mindegy, hogy mi van benne (lekvár, dió, mák, kakaó, túró, puding, stb.), a lényeg, hogy legyen! Jó étvágyat!

Reggeli: zabkása, alma, egy pohár tej, vitamintabletták.

Reggel / délelôtt:
09:00 Mike telefonált, hogy lerobbant az autója, nem jön ma délelôtt a “magyar óránkra”, jövô keddre halasztottuk. Nekem is jó ez a kimenetel, mert náthás vagyok.
10:00 Lois telefonált Dianának, hogy betegek vagyunk, nem jövünk el a holnap délutáni franciaórára. A francia táncolás történelmérôl szóló elôadást, amit elkészítettem {have prepared}, legközelebb fogom tartani.
11:00 elmentem gyalog a postaládához, bedobtam a levelemet, amit írtam tegnap este az építészeknek. Jó érzés volt hazajönni: nem megyek ki a házból, csak ha muszáj! Náthás vagyok, ahogy említettem! Szegény Colin!
Jaj nekem, szegény, szerencsétlen!!!!

Ebéd: sárgarépa- és korianderleves, marhahús torma {horse-radish} mártással, kenyérrel, fehérbor.

Délután:
13:00 Steve, a sógorunk telefonált Amerikából, hogy meglátogatta Kathy-t tegnap a kórházban, reméli, hogy nemsokára hazajöhet, ha minden jól megy.
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. Lois leült a gép elé, beütötte tovább az élettörténetét.
15:00 felkeltem, elolvastam a “Boldogtalan sorsú Rudolf trónörökös” címû könyv elsô fejezetét (a 5. oldaltól a 28. oldalig, 4 fotót is beleértve: baromi jók ezek a fotók!!). Nem vagyok benne biztos, hogy már meghalt-e Rudolf, vagy sem!

Vacsora: halszeletek krumplival és borsóval, tea, utóételnek palacsinta citrommal és barna cukorral

Este:
19:30 terpeszkedtem a kanapén, tévéztem, láttam régi (1988-ban készített) zenevideókat kb egy óráig, korán lefeküdtem a náthám miatt. Lois leült a gép elé, próbálta beütni tovább az élettörténetét, de megint valaki telefonált – ez alkalommal / ezuttal Gillian, a barátnônk, és ô is sokat locsogott, Lois keveset ért el {didn’t achieve much}.

Idôjárás: változatos: esôs, szeles, részben napos

1 megjegyzés:

Fibo írta...

NICE Blog :)