2008. február 5., kedd

2008 február 4. hétfô

Legutóbbi hírek: mindkettônknek torokfájása volt, mióta felébredtünk: lehet hogy náthát kaptunk múlt héten Josie-kától

Reggeli: “fruit’n’fibre” gabonapehely, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 elmentünk kocsival a Sainsburybe, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának. Hazajöttünk.
10:00 elmentünk gyalog a faluba, betértünk a patikába / gyógyszertárba, vásároltunk egykét dolgot: vitamintablettákat a mamának, és torokfájás elleni tablettákat magunknak.

Ebéd: csirke- és paradicsomleves, zsázsával {with cress} és kecskesajtos szendvics, fehérbor.

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, szunyókáltam.
15:00 felkeltem, és elmentünk gyalog a mamához, készítettem három csésze teát, csevegtünk a mamával egy órát. Hazajöttünk.
16:30 levelet írtam a két építésznek, akik múlt héten nekünk becslést {an estimate} küldtek, bár kissé halvány {vague} volt ez a becslés. Január 14-én találkunk volt velük, mert akartuk, hogy egy mosókonyhát építsenek a ház mögé. A levelemben írtam, hogy további részleteket meg akarok tudni, azaz hogy egész pontosan mit tartalmaz a becslés, és mit nem tartalmaz. Legalábbis azt tudjuk, hogy a szomszédaink, Bill és Mary nagyon meg volt elégedve {were very satisfied} azzal a munkával, amit végzett a konyhájukban ez a cég, ami megnyugtató.

Vacsora: marhahús szeletek sült burgonyával pasztinákkal és a saját kertünkben termesztett kellbimbóval, fehérbor, utóételnek egres püré joghurttal.

Este:
20:00 Lois leült a számítógép elé, elkezdte beütni az élettörténete második részét, de Eunice, a skót barátnônk telefonált Stirling-tól, aki nagyon bôbeszédû {garrulous} (nagyon szimpatikus, de imád sokat locsogni {to prattle}), és a végén Loisnak csak kicsit sikerült elérni {achieve}. Én mindeközben terpeszkedtem a kanapén, tévéztem, láttam régi zenevideókat. Sajnos az igaz, hogy mindketten náthásak vagyunk. Minden alkalommal, amikor Josie-ka meglátogat, betegek leszünk a látogatás után!!!

Idôjárás: részben napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: