2008. február 3., vasárnap

2008 február 2. szombat

Reggeli: zabkása, alma, egy pohát tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 Alison és Josie összekapta magát {got their stuff together} és távozott
10:00 elmentünk gyalog a sarki szatócs boltba, egykét dolgot vettünk (a szokásos heti bevásárlást hétfôre halasztjuk). Továbbmentünk a mamához, és vele csevegtünk egy órát. Három csésze teát készítettem, és fizettem egy számlát a mama kedvéért. Hazajöttünk.

Ebéd: füstölt sonka sajtos makarónival és paradicsommal, fehérbor.

Délután:
14:00 felmentem a hálószobába, lefeküdtem, szunyókáltam
15:00 Lois belebújt az ágyba, és elolvastunk még egy fejezetet a mostani könyvünkbôl, szunyókáltunk
17:00 Felkeltünk, és Sarah érkezett, mert nálunk tölti az éjszakát. Csevegtünk egy órát, aztán vacsiztunk.

Vacsora: hamburger burgonyával és káposztával, fehérbor, utóételnek joghurt lekvárral.

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk DVD-n a Pure Hell of St Trinians címû 50-as években készült fekete-fehér vigjáték felvételét.

Idôjárás: napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: