2008. február 29., péntek

2008 február 28. csütörtök

Reggeli: müzli, a kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
07:00 megcsináltam a “szokásos” napi mozgást a hálószobában. Ma reggel csak 10 követ és 4 fontot (144 fontot, 65,3 kilót) nyomok. Hurrá!
08:30 átmentem gyalog a mamához, toltam a kukáját a ház elé, mert ma délelôtt jön a szemetes kocsi. Készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát. Hazajöttem.
09:30 elmentem gyalog a faluba, betértem a patikába/gyógyszertárba, átadtam a mama receptét, továbbmentem a postára, elküldtem a mama LTP számlakönyvét, mert pénzt ki akar venni {she wants to withdraw money}. Hazajöttem.
10:00 Lois elment busszal a városba, a volt munkatársaival együtt kávézni a Cavendish House áruház kávézójában. Én pedig elmentem kocsival a Sainsbury-be, vásároltam egykét dolgot, hazajöttem.
10:30 kimentem a ház mögötti kertbe, lomtalanítottam.
11:00 beütöttem a számítógépbe azokat a jegyzeteket {the notes}, amit készítettem a minap a római történelemrôl szóló könyveimbôl.

Ebéd: krumpli- póréhagyma és csirkeleves, pizza, a kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor

Délután:
12:30 (ebéd közben) a mama telfonált, hogy nagyon aggódik, víz “ömlik” valahonnan a ház hátsó ajtajához közel. Átrohantam gyalog hozzá, de felfedeztem, hogy nincs probléma, már nem ömlik a víz, de a lefolyó {the drain} el van dugulva kicsit. Tisztogattam, és hazajöttem.
13:30 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam.
15:00 elmentünk sétálni egyet a falu körül, útközben betértünk a patikába/gyógyszertárba, elhoztuk a mama orvosságát.
16:30 leültem a nappaliban, olvastam tovább a római történelemrôl szóló könyvembôl, szunyókáltam ismét. Öreg szivar vagyok!
18:30 Sarah hazaért melóbôl, és harmasban vacsoráztunk.

Vacsora: füstölt sonka és sajtos makaróni brokkolival, a kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor, utóételnek gyümölcsös ropogós habbal.

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: többnyire napos, enyhe: közeledik a tavasz! Virágzik a kertünkben és a városban a sárga nárcisz {the daffodil}. Ami a blogomat illeti, hátra van még egy nap: a fogadalmat megtartottam, hogy a tél során mindennap négy hónapig blogolok. Itt van az idô kis pihenôt tartani, nemde?!

Nincsenek megjegyzések: