2008. február 18., hétfő

2008 február 17. vasárnap

Reggeli: zabkása, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:30 az antik asztal érkezett, amire licitáltam az Ebay-en a mama kedvéért. Szinte hihetetlen, de az az asztal harmadik György király idejébôl származik. Jó állapotban van, bár az eladó, aki fuvarozta kamionnal Daventry-bôl sajnos elfelejtette a kulcsot hozni magával: postán küldeni fogja.
10:30 Lois elment a templomba, hagyta maga mögött az utasításokat, amiket nekem követni kell, hogy fôzzem az ebédet. Olyan idióta vagyok a konyhában!
11:30 összeraktam a cipôtartót, amit Lois rendelt a Kleeneze-tól, idôrôl idôre beugrottam a konyhába, valamit bekapcsoltam vagy kikapcsoltam.
12:45 Lois hazaért a templomból. Ezen a héten is megint a mama nem jött a szokásos vasárnapi ebédre, mert lomtalanítani kellett otthon.

Ebéd: sült csirke sült burgonyával, sült pasztinákkal {with parsnips} és a kertünkben termesztett kellbimbóval, a kertünkben termesztett szilvából készült szilvabor, utóételnek a kertünkben termesztett egresbôl készült gyümölcsös ropogós {fruit crumble} tejsodóval {with custard}.

Délután:
14:00 Sarah elment kocsival a lakásába, hogy elhozzon egykét dolgot. Mi pedig elment sétálni egyet, kószáltunk a faluban a lóversenypálya közelében.
15:00 hazajöttünk. Sarah már otthon volt. Mondta, hogy döntötte, hogy eladja a lakását, egy kisebbet keres egy csendesebb környéken. Errôl beszélgettünk vele, és mondtuk, hogy hajlandók vagyunk segíteni, amennyire lehet.
17:30 Lois elment a templomba. Sarah és én tévéztünk
19:00 Sarah elkészítette a vacsit
19:30 Lois hazaért, és vacsoráztunk a tévé elôtt.

Vacsora: sajtos szendvics vegyes salátával

Este:
20:00 tévéztünk, láttuk a Time Team címû mûsor felvételét. Ezen a hétem a csapat harmadik György király idejébôl származó kastélyt feltártak, Bath város közelében.

Idôjárás: napos, enyhe

Nincsenek megjegyzések: