2008. február 7., csütörtök

2008 február 6. szerda

Reggeli: müzli, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
10:00 elmentünk sétálni egyet a környékben. Mindketten náthásak vagyunk, de a mai idô elég enyhe, és süt a nap. Szerintünk segít a mozgás, ha beteg az ember.
11:00 elkezdtem a Rudolf könyvem második fejezetét olvasni.

Ebéd: tonhal és couscous uborkával, paradicsommal, salátával, paprikával, és kenyérrel, fehérbor, utóételnek sárgadinnye és kiwi gyümölcs

Délután:
13:30 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam
14:00 felkeltem, elmentem sétálni egyet a falu körül
15:00 hazaértem, felvettem a Rudolf könyvemet, kb 6 oldalt olvastam, beléptem a fürdôszobába, zuhanyoztam, ismét felvettem a könyvet, olvastam még 4 oldalt. Ez a fejezet eddig Mary-ról, Rudolf szeretôjével, és Mary családjáról (ôseirôl stb) szól.
18:00 Mike telefonált, hogy nem jövô kedden, hanem jövô szerdán jön a legközelebbi “magyaróránkra”, az autójával való mostani problémák miatt. Ûgy látszik, hogy a kocsi nem ment át az évi mûszaki vizsgán {the annual MOT test}

Vacsora: pörkölt marhahús gombával, sárgarépával, paprikával, hagymával, burgonyával, fehérbor, utóételnek - karamell krém {crème caramel – (a francia szórend szerint!) } és egrespüré

Este:
19:30 terpeszkedtem a kanapén, tévéztem, láttam régi (1988/9-ben készített) zenevideókat kb egy óráig, korán lefeküdtem a náthám miatt. Lois leült a gép elé, próbálta beütni tovább a gyerekkkora történetét: mondta, hogy majdnem készen van ez a remekmû {masterpiece}. Azt tervezi, hogy régi fotókat és utcatérképeket is beilleszt {insert} a szöveg mellé, és három példányt nyomtatni, magunknak és a két lányunknak. Az egyik kedvenc könyvem, “The Go-Between”, amit L.P. Hartley írt, azzal a mondattal kezdôdik, “The past is another country: they do things differently there” (a múlt egy másik ország: ott másképpen csinálnak dolgokat).

Idôjárás: enyhe, napos, “februári tavasz”, de holnap nem lesz ilyen jó, az idôjárás- jelentés szerint

Nincsenek megjegyzések: