2008. február 23., szombat

2008 február 22. péntek

Reggeli: müzli, a kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 a szokásos heti “házi vezetôségi csapat” találkozója. Új strigula {entry} a feladatlistámon {on my task-list}: minden reggel kicsit kondizni, azaz egy kis mozgást megcsinálni a hálószobában, mielôtt mosakodom. De elôször egy kis kutatásra van szükségem. Még két strigula: mindennap a blogomat franciára lefordítani, szintén Lois élettörténetét elolvasni, szerkeszteni, javaslatokat tenni stb. Segítség!
10:00 kiporszívoztam a házat és lomtalanítottam mindenütt. Ez azelôtt egy vasárnapi feladat, de most, hogy Sarah lakik nálunk, könnyebb akkor rendbe hozni a házat, amikor Sarah nincs otthon.
12:00 elmentünk kocsival az Apple Tree kocsmába ebédelni. Jó hangulat volt, megrakták már a tüzet a kandallóban.

Ebéd: sajtos és hagymás sültkrumpli salátával, sör, utóételnek “vajas kenyér” puding

Délután:
14:00 hazaértünk, elmentünk az emeletre, elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, szunyókáltunk
16:00 átmentem a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát. Kicsit fel voltam dúlva magamban, mert a mama kicsit megzavarodott {became confused}, amikor a múltjáról beszélt. Igazán romlik az emlékezete {her memory}. Hazajöttem.
18:00 Sarah érkezett melóból és vacsoráztunk.

Vacsora: hamburger sült burgonyával, sárgarépával és gombával, a kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk és csevegtünk. Sarah mondta, hogy Gareth új lakást talált, közösen bérelni fogja két pasival. Jövô hétvégén kiköltözik. És az új lakás közel van a munkahelyéhez. Sarah jelenlegi terve az, hogy lomtalanítja és rendbe hozza a lakását, miután Gareth kiköltözik, aztán kéri egy ingatlanügynöktôl {an estate agent}, hogy felértékelje {value} a lákást, aztán piacra dobja {put it on the market}. Úgy látszik, hogy Sarah számára minden összejön végre!

Idôjárás: részben napos, enyhe

Nincsenek megjegyzések: