2009. április 30., csütörtök

2009. április 29. szerda

Kép: Lois magolja a francia kötőmód használatát - rémeeeeeeessssssss!
Kép: Sarah kedvenc plüssoroszlánja, Ubu elbóbiskol néhány percre...

Reggel fél kilenctól beszélgettem Ildikóval a Skype-on: a téma az angol elöljárós igék volt, pl drop off, kick off, see off, set off, spark off, take off és hold off – rémeeeeeeeeeessssssss!!!! Mondtam Ildikónak, hogy remélem, jöhetek jövőre a debreceni nyári egyetemre, és különösen akkor is, ha ráveszem „Magyar Mike”-ot arra, hogy velem jöjjön: de Mike jelenleg Ausztráliában van, és egyelőre nem tudom vele erről beszélgetni.

Fél tízkor gyalog átmentem a mamához. Odafelé menet beugrottam a sarki élelmiszerboltba és egy pint tejet vettem a mamának. Megérkeztem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit. Szerencsémre már jobb kedve volt, mint az elmúlt 2 napban. Hazajöttem.

Kimentünk a kertbe és kiástunk sok-sok gyomot a virágoskertből. Kis kert nagy élvezet, nagy kért óriási élvezet(?)! Lois tarlórépát, pasztinákot és brokkolit is ültetett. Aztán kettesben ebédeltünk. Kaja után Lois leült a gép elé és ellenőrizte az emaileit, én pedig huppantam a kedvenc fotelembe és szunyókáltam....zzzzzzzz!!!!

Délután kétkor kocsival elrohantunk Dianához az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett francia társalgási klub kéthetenti találkozojára. Nyolcan voltunk: Diana, én, Lois, I. Shirley, II. Shirley, Gillian, Tina és Angela. John elutazott tegnap egy hónapra az Egyesült Államokba. Én az egyetlen férfi voltam, de mégiscsak jó, hogy tüske közül rózsa nő! Tanultuk tovább a francia kötőmód használatát: rémeeeeeeessssssss!!! Aztán teáztunk és hazajöttünk.

Este fél hétkor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsoráztunk. Kaja után Sarah elrohant a lakásába, mi pedig letelepedtünk a nappaliban és tévéztünk: Julia Bradbury, a csínos de íjesztő műsorvezető sétál az Ír-tenger az Északi-tengerig...zzzzzzzzz!!!!!

Nincsenek megjegyzések: