2009. április 2., csütörtök

2009. április 1. szerda (poisson d'avril)

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem. Lois ma egy kicsit náthás volt: nem biztos, de lehet, hogy a kis Rosalindkától kapta el ezt a náthát. Délelőtt franciaul tanultunk, és a délutánt Diana lakásában töltöttük el az U3A francia társalgási klub tagjaival együtt: a téma a francia kötőmód használata volt, és én vezettem a beszélgetést. Rájöttünk, hogy iszonyatosan berozsdásodtunk az elmúlt tíz napban – ó jaj! Este fél hatkor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsoráztunk. Kaja után Sarah elrohant a gloucesteri templomba, mi pedig letelepedtünk a nappaliban, meghallgattuk a Turandot CD-m első részét, mert két hét múlva a városi színházban megy ez az opera és két jegyünk van. Remélem, hogy olaszul éneklik, nem angolul, mert tök ciki angolul, nem gondolod???!!!!

Nincsenek megjegyzések: