2009. május 1., péntek

2009. április 30. csütörtök

Délelőtt kimentünk a kertbe. Sajnos esett az eső, de nem törődtünk az esővel, kitakarítottuk tovább az üvegházat. Délben gyalog átmentem a mamához, visszahúztam a mama kukáját a ház mögé (ma volt a gyűjtési nap), teát főztem és csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem. Kettesben ebédeltünk, és két órakor Lois kocsival elment a városba, odafelé menet felvette Rose-t, a barátnőnket. Az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett csoportos éneklés rajongók klubjának találkozóján vettek részt. Én pedig négytől beszélgettem Ildikóval a Skype-on, a téma Moricz Zsigmond „Légy jó mindhalálig” című regényének az első fejezetét. Sarah sms-ezte, hogy ma este nem vacsorázik nálunk, tehát kettesben kajáltunk, aztán letelepedtünk a nappaliban és tévéztünk.

Ma délelőtt eldöntöttük, hogy ezentúl sokkal de sokkal ritkábban fogunk beszélgetni egymással a mama "problémáiról" és a mama nehéz személyiségéről, mert már 89 éves, és nem fog változni a személyisége, nem fog eltűnni a sok "problémája", és mi nem akarunk mindezen állandóan kiakadni. Tizenöt év után "barátira, de érzelmileg kicsit elfogulatlanabbra és szenvtelenebbre" lefokozzuk a kapcsolatot. Hurrá!

Mától kezdve a Yourcalls.net az új telefontársaságunk (a vonalbérlést is beelértve): hurrá! Teljesen elegünk lett a BT-ből. Az AOL még az internetes szolgáltató vállalatunk, és két mobiltelefontársaságunk is van: a Vodaphone (ami engem illeti) és az Orange (Lois esetében): ez a kis különbség eddig nem okozott semmi házassági problémákat, hála Isten!!!!

Nincsenek megjegyzések: