2009. április 18., szombat

2009. április 17. péntek

Reggel 9-kor gyalog elmentem a faluba, betértem a patikába és kivettem a mama új orvosságát, aztán továbbmentem a mamához, átadtam neki az orvossátot, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, aztán haza.

Loisszal kettesben kávéztünk, aztán felmentünk a hálószobánkba, lehúztuk az ágyneműt, friss lepedőt terítettük az ágyunkra. Délben gyalog elmentünk az egyik falusi kocsmába ebédelni: sült marhahús, sült krumplival, zöldbabbal, sárgarépával, karfiollal, borsóval, sör: fincsi!!!! Aztán hazajöttünk, felmentünk az emeletre és lefeküdtünk egy pár órára a friss lepedőre: hmmmmmmm, imádjuk a frissen mosott lepedő illatát!

Háromkor felkeltünk, és uzsonnáztunk. Lois elrohant Rose-hoz, a barátnőnkhöz, mert Lois segítségére volt szüksége a családfája kutatásával, tudniillik a családfakutatási szoftverével. Én háromnegyed négytől beszélgettem Ildikóval a Skype-on, a Petőfi Sándor „Szeretlek kedvesem” és „Minek nevezzelek” című verseiről beszéltünk.

Háromnegyed hatkor Lois hazaért és kettesben vacsoráztunk. Kaja után letelepedtünk a nappaliban, a mai napilap keresztrejtvényét fejtettük, és tévéztünk.

Nincsenek megjegyzések: