2009. április 11., szombat

2009. április 10. nagypéntek

Kép: A „rejtett térfigyelő kameránk” lecsap a dramatikus(?) jelenetre: az ablakmosó távozik, kifáradtan ám boldogan (?)

Reggel 8-kor telefonáltam a mamának, hogy még náthás vagyok, így nem jövök át ma hozzá.

Kilenckor az ablakmosó megérkezett és munkához látott. (Akart tegnap jönni, de a tegnapi napon állandóan ömlött az eső, tehát mára halasztotta.) Háromnegyed tízkor távozott, kifáradtan ám boldogan (?). Ajánlhatom mindenkinek, nagyon serényen dolgozik, csak 11 fontot (avagy 3525 forintot) számít fel!!!!

Én pedig egész nap egyre pocsékabban éreztem magam, tehát csak gubbasztam állandóan a gép előtt vagy a tévé előtt – ó jaj, elegem van ebből a náthából! Lois pedig szorgoskodott a konyhában, tizenkét „hot cross bun”-ot készített. „Hot cross bun” egyik legnépszerűbb hagyományos húsvéti kaja, és az egész angolnyelvterületen található húsvétkor. Lásd ezeket a kitűnő weboldalakat: a leveleket Írországból vagy az elitkonyhát
“Édes, ragacsos zsemlék, melyet elsősorban húsvétkor sütjük. Egészen hosszú tradíciókra nyúlik vissza, nagy valószínűséggel keresztény misszionáriusok vezették be, s azért, hogy nagypénteken a kereszten szenvedő Krisztusra gondoljanak”. (Az Elitkonyha jóvoltából)

Délután kaja után megint letelepedtem a nappaliban, tévéztem. Handel Messiásáról szóló műsort megnéztem. A műsorvezető a modern zeneszerző, Howard Goodall volt. Howard a mama egyik barátjának a fia: filmzeneszerző is, a Mr Bean filmek zenejét, valamint sok tévésorozat címdalát is szerzett. Howard és Rowan Atkinson az egyetemista koruktól jó barátok.

Négykor Loisszal kettesben uzsonnáztunk: hot cross bun – fincsi!!! Hatkor vacsoráztunk: kardhal sült krumplival – fincsi !!! Kaja után újra letelepedtünk a nappaliban, scrabble-t (társasjátekot) játszottunk, miközben a Turandot CD-nket hallgattuk: én nem voltam csúcsformában a nátha miatt [Főszerkesztő megjegyzése: mindez csak üres kifogás], és Lois utcahosszal nyert. Ó jaj – hová lett az agyam????

Nincsenek megjegyzések: