2009. április 13., hétfő

2009. április 12. vasárnap

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, rendeztem a kis tablettatartó doboz segítségével a mama orvosságát a jövő hétre, csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem.

Fél tízkor Lois kocsival elment a templomba. Én pedig munkához láttam, kitakarítottam és kiporszívóztam a házat, aztán a konyhában szorgoskodtam, készítettem az ebédet. Tízenegykor Lois váratlanul hazaért: mondta, hogy a két szolgálat közötti szünet alatt nem érezte jól magát, kicsit rosszul volt, tehát eldöntötte, hogy hazamegy. Szerinte bizonyára valaki a templom központi fűtését ismét a „tropikusan meleg” fokozatra kapcsolta! Persze sok idős vagyis (hogy egészen pontos legyek) nálunk idősebb ember tagja van a templomnak.

Kettesben ebédeltünk, aztán felmentünk az emeletre és az ágyunkba belebújtunk pár órára. Felkeltünk és szorgoskodtunk a konyhában, készítettük a vacsorát. Négykor kimentem a ház mögötti kertbe és alaposan felástam a veteményes kert még egy részét, és kiástam pasztinákat a vacsihoz. Öt órától beszélgettem Ildikóval egy órányit a Skype-on, a téma Tóth Árpád „Esti sugárkoszorú” című vers volt. Nekem nagyon tetszik ez a vers, bár nekem elég nehéz volt megérteni, és úgy látszik, hogy bizonyos sorokat teljesen félreértettem: Ildikó megmagyarázta a számomra nehéz kifejezéseket.

Este hatkor Sarah megérkezett és hármasban vacsoráztunk (sült kacsi – fincsi!!!). Sajnos Sarah is most már náthás, de úgy látszik, hogy nem tőlünk, hanem egyik kollégánőjétől kapta el ezt a náthát: nekem is Loisnak is az állandóan folyó orr volt a legnagyobb bajunk, de Sarah és a kolléganője esetében nagyon fájnak az ízületek is – szegények!

Kaja után Sarah elrohant a saját lakásába, mi pedig bementünk a nappaliba és letelepedtünk a heverőre, a heti programfüzet keresztrejtvényét fejtettük, és tévéztünk.

Nincsenek megjegyzések: