2009. április 7., kedd

2009. április 7. kedd

Ó jaj, még náthás vagyok! Reggel fél 9-kor négyen reggelíztünk, aztán Jill és Lucy elbúcsúzott és kocsival átment a mamához, aztán hazarobogtak Cambridge-ba Chipping Nortonon keresztül.

Délelőtt tízkor „Magyar” Mike megérkezett a „magyaróránkra”, de sajnos akart angolul beszélni a közelgő utazásáról: 8 nap múlva Ausztráliába utazik és 3 hetet az unokatestvéreivel tölt. Ó jaj, még sokkal rozsdásabb leszek, ha próbálok megint magyarul beszélni!

Kaja után, Loisszal felmentünk az emeletre és pár órát az ágyunkban töltöttünk. Fél 4-kor felkeltünk és megnéztük az új tai chiről szóló DVD-nket, amit rendeltem egy pár napja az angol Amazontól. Sajnos a DVD-n bemutatott pozíciók és mozdulatok egyáltalán nem hasonlítottak azokra a pozíciókra, amelyeket Ray, a helyi tanárunk tanított múlt pénteken. Ó jaj! Szóval maximális erőfeszítések ellenére még nem sikerült megértenem a tai chi fogalmát: valahogy még nem éreztem rá a lényegére. Ó jaj nekem, miben hibáztam???!!!!

Este 6-kor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsoráztunk. Kaja után Sarah és Lois elment sétálni egyet a falu körül. Én pedig letelepedtem a nappaliban pilledni, rájöttem, hogy még mindig náthás vagyok, teljesen kidőltem...zzzzzzz!!!!! Fél nyolckor visszaértek, és Sarah elrohant a saját lakásába.

Nincsenek megjegyzések: