2009. április 5., vasárnap

2009. április 4. szombat

Reggel 8-kor kocsival elmentünk a Sainsburysbe a szokásos heti bevásárlást végezni magunk és a mama számára. Hazajöttünk és ide-oda beraktuk az élelmiszert, aztán gyalog átmentem a mamához és átadtam neki a „mamatápot”. Lois nem jött velem, mert még náthás volt, és nem akartuk, hogy a mama elkapja ezt a náthát. Teát főztem, csevegtem a mamával egy órányit, aztán hazajöttem.

Délelőtt lomtalanítottuk tovább a második vendégszobát (azaz Alison volt szobáját) és kiporszívóztam mindhárom hálószobát: Lois közben megcsinálta a kiporolást.

Kettesben ebédeltünk a kertben, aztán kaja után felmentünk az emeletre és pár órára lefeküdtünk. Felkeltünk, és munkához láttunk a kertben. Felástam alaposan a veteményes kert egyik részét, aztán észrevettem, hogy van a garázs tetején egy döglött galamb, tehát bedugtam a tetemet egy műanyag táskába és „eltemettem” a kis szerencsétlent a kukába. Teáztunk a kertben.

Hatkor kettesben vacsiztunk, aztán letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk és szunyókáltunk..zzzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: