2009. április 14., kedd

2009. április 13. húsvét hétfő

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órát. A mama mondta, hogy a konyhai tévéjében elég homályos a kép a BBC-1 csatornán, tehát újra behangoltam. Hazajöttem.

Reggel 9-tól szorgoskodtunk a kertben. Én kiástam a maradék pasztinákot, és Lois a maradék kellbimbót kiásta. Aztán elkezdtem alaposan az egész veteményes kertet felásni. Délben kettesben ebédeltünk, aztán felmentünk a hálóba, lefeküdtünk pár órára. Háromkor felkeltem, kimentem a veteményes kertbe és befejeztem a munkát. Lois közben szorgoskodott a konyhában, elkészítette a pasztinákot a vacsihoz, berakta a mélyhűtőbe a maradékot.

Fél ötkor kettesben uzsonnáztunk a kerti asztalnál egy klasszikus angol teadélutánra: az Earl Grey tea és a hot cross bun minket a csúcsra, a Nirvánába, a hetedik mennyországba repített! Nigella Lawsonnak köszönjük ezt a fantasztikus, vérpezsdítő élményt!

Ma szünnap volt (hogy egészen pontos legyek, húsvét hétfő volt), és Sarah ma nem dolgozott, és ma este Francisszal, az új lovagjával vacsorázott, tehát mi kettesben vacsiztunk. Kaja után letelepedtünk a nappaliban.

Ma este a legjobb barátom, „Magyar” Mike elutazott Ausztráliába (Singapuron keresztül) kéthárom hétre. Az unokatestvéreivel fog lakni, az Adelaide-hez közeli hegyekre, bozótba menni kirándulni stb. Alig várom, hogy halljak Mike déli féltekei kalandjairól. Véletlenül a jövő hónapban Lois unokatestvére, Stephen és a felesége, akik Adelaide-ben laknak, meglátogatnak minket egykét hétre.

Nincsenek megjegyzések: