2009. április 4., szombat

2009. április 3. péntek

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, aztán elrohantam az Argosra, egy tévéasztalt vettem. Délelőtt szorgoskodtam a második vendégszobánkban, összeszereltem az új tévéasztalt, aztán erre elhelyeztem az óriási tartalék tévénket, aztán lomtalanítottam, kitakarítottam és kiporszívóztam a szobát, mert hétfőtől a Cambridgeban élő hugom, Jill és a testi fogyatékos lánya, Lucy meglátogat minket egykét napra.

Kettesben ebédeltünk, majd kocsival elmentünk a Springbank lakótelepre, és egy tai chi (azaz a kínai relaxációs rendszer: meditációs mozgás stb) tanfolyam bevezető órájában vettünk részt. Lois, bár még náthás volt, tökéletesen megtanulta a tai chi rendszer fogalmát és tevékenységeit, én pedig szokás szerint hasznavehetetlen voltam: minduntalan elfelejtettem a mozdulatok sorozatát, és egyáltalán nem fogtam fel a „chi” fogalmát. Azt hiszem, hogy valamiféle titokzatos erőről van szó, ami bennünk van, de nem vagyok biztos!

Nincsenek megjegyzések: