2009. április 9., csütörtök

2009. április 9. csütörtök

Reggel nyolckor telefonáltam a mamához, hogy sajnos ma náthásabb vagyok mint valaha, így nem jön át hozzá.

Reggel kilenckor leültem a gép elé és kértem a Yourcalls.nettől a neten keresztül, hogy ezentúl a telefonszolgáltatóm legyen, mert elegünk lett a BT-ből is az AOL-ből is.

Délelőtt fél 11-kor Jayne, a barátnőnk megérkezett velünk kávézni. Én pedig antiszoc voltam, de nagyon jó okokból: maradtam az emeleten és gubbasztottam a tartalék gépünk előtt, mert nem akarta, hogy Jayne elkapja tőlem a náthát, és ma állandóan tüsszentettem, meghozzá folyamatosan folyt az orrom is.

Jayne távozott, és kettesben ebédeltünk, aztán felmentem az emeletre, belebújtam az ágyunkba és szunyókáltam. Dél háromkor felkeltem: Loisszal oldalogtunk a nappaliba, és kettesben kipróbáltuk újra a tíz pozíciót a tévé előtt, aztán uzsonnáztunk.

Délután háromnegyed ötkor Gillian, a barátnőnk megérkezett, mert egy pár napja kértünk tőle, hogy hangolja a zongoránkat. Munkához látott az ebédlőben. Én pedig felmentem az emeletre, és öt órától beszélgettem Ildikóval a Skype-on. Különleges angol kifejezésekről beszéltünk, amelyeket a diáknak ki kell fejteni/meg kell magyarázni a negyedévi vizsga keretein belül.

Különleges angol kifejezések, azaz pl “he knew his way around a dolly”: más szóval jártasságot szerezett a nehéz dolgok szállítására való, kerekeken járó, kézzel húzható vagy tolható “kocsik” (pl. kamerakocsik, zsúrkocsik, kézikocsik stb) használatában.

Más példa – “to go belly up” (csődbe megy, bedöglik stb): emlékezz, hogy pl egy légy, amikor döglik, hanyatt fekszik és felfelé húzza a lábát, felfelé bámul, szóval a hasát is felfelé fordítja: békében pihenjen. Használatos kifejezések, nem?!!!

Én viszont sok érdekes magyar kifejezést megtanultam, pl “beleköp a levesébe” stb. Alig várom, hogy használjam!

Fél hatkor Sarah megérkezett a melóból, és Loisszal és Gilliannal hármasban vacsoráztak. Én pedig maradtam a nappaliban és fotelból tálcáról a tv előtt vacsoráztam, mert nem akartam, hogy Sarah vagy Gillian elkapja tőlem a náthát.

Kaja után Lois és Gillian kocsival elment a városi templomba, mert ma este a bibliaóra volt. Sarah elrobogott a saját lakásába pilledni. Én pedig elmosogattam az edényeket, aztán letelepedtem a nappaliba, total kidőltem…zzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: