2009. április 12., vasárnap

2009. április 11. szombat

Ma reggel kicsit jobban voltam, így 8-kor kocsival elmentünk a Sainsburysbe a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának. Hazajöttünk, ide-oda beraktuk a mi élelmiszerünket, aztán kikapcsolódtunk pár percre és teáztunk.
Kép: a Sainsburys előtt: (a munkamegosztás első példája) az én bevásárlókocsim, ami tele van dobozokkal, csomagokkal stb
Kép: (a munkamegosztás második példája) Lois bevásárlókocsija, ami tele van hússal, hallal, gyümölccsel, zöldséggel stb

Fél tízkor gyalog átmentünk a mamához, átadtuk neki a „mamatápot”. Ez volt az első kiruccanásom, amióta elkaptam a híres náthát. Teát főztünk és csevegtünk a mamával egy órányit. Hazajöttünk.

Kép: a mama ül a gépe előtt, bámul egy képet a kis Ameliáról, az unokahúgának, Elizabethnek az unokájáról.

Délelőtt Lois kiment a házból és megpróbálta kitakarítani az egyik vízlevezetőcsatornánkat, ami el volt dugulva, több-kevesebb sikerrel. Én pedig gubbasztottam az emeleten a tartalék gép előtt, mert sajnos fizikailag még elég törékeny állapotban voltam a nátha miatt.

Kettesben ebédeltünk, aztán én felcsoszogtam a lépcsőn, lefeküdtem és szundítottam egyet. Lois pedig szorgoskodott a virágoskertben. Négykor uzsonnáztunk: tea és hot cross bun – fincsi!

Fél hatkor Sarah megérkezett, és Loisszal kettesben elmentek sétálni és biciklizni a falu körül. Aztán Sarah elrohant a saját lakásába és mi kettesben vacsoráztunk: megint kardhal – fincsi! Kaja után letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk, megnéztünk egy VIII. Henrikról szóló dokumentumfilmet.

Nincsenek megjegyzések: