2009. április 28., kedd

Sarah tegnapi salsaórája az internetre is felkerült !(Street Shuffle Practice)

Kép: Sarah nézi a tegnap esti salsaóráját az interneten
Kép: szüret! gombamódra szaporodik a rebarbara !!!!

Kép: a még nem használt growbag pihen békésen az üvegházban

Reggel 8-kor gyalog átmentem a mamához, teát főztem és csevegtem vele. Nem sokáig maradtam, mert a mama jelenleg állandóan rosszkedvű, alig bírom ki !!!!

Fél tízkor leültünk a „tárgyalószobánkban”, azaz az ebédlőben és a “házi vezetôségi csapat” heti találkozót tartottuk. Felsoroltuk azokat a feladatokat, amelyeket végezni kell, és eldöntöttük, hogy mik a céljaink a jövô hétre, azaz pontosan mit akarjunk elérni vagy teljesíteni a legközelebbi találkozó idejére. Ahogy mindig, kicsit rémes volt a feladat-lista hossza!

Alison telefonált, hogy tegnap igazán rémes élménye volt: a kis 2 éves Josie-ka felkapott egy bakterium elleni aeroszolos flakont és a tartalmát a saját szemébe permetezte, és Alisonnak a helyi kórházba kellett vinni. Szerencsére az ápolónőnek sikerült lemosni és kiöblíteni Josie-ka szemét, és egy órával később megengedték, hogy hazamegyenek.

Kettesben ebédeltünk, aztán Lois kiment a kertbe és kitakarította az üvegházat, én pedig letelepedtem a nappaliban és szunyókáltam…zzzzzzz! Háromkor én is kimentem a kertbe és kiástam néhány gyomot a virágoskertben. Négykor bementünk a házba és uzsonnáztunk.

Este fél hétkor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsoráztunk. Sarah mondta, hogy a tegnap esti salsaórája az internetre is felkerült. Lásd
http://www.salsasquad.com/index.php?subaction=showfull&id=1240493789&archive=&start_from=&ucat=2& (Street Shuffle Practice). Szombat délelőtt mutatványt előad a csoport a város központjában a Waterstone's könyvesbolt előtt. Az országos tévé is közvetíti. Legyél ott te is!!!!

Nincsenek megjegyzések: