2009. április 3., péntek

2009. április 2. csütörtök

Lois még náthás volt: nem aludt jól az éjjel.

Délelőtt lenyírtam a füvet: hogy pontos legyek - a ház előtti füvet, a ház mögötti füvet, és a ház mögötti kert végén lévő 2 gyepet is (azaz a gyümölcsfák között). Kettesben ebédeltünk, aztán Lois leült a gép elé és ellenőrizte az emaileket. Én pedig felmentem az emeletre, lefeküdtem és szunyókáltam.

Délután 3-kor keltem fel: gyalog átmentem a mamához: odafelé menet beugrottam a sarki közértbe, egy tortát és 3 szülinapi üdvözlőlapot vettem a mamának. Megérkeztem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, rendeltem a mamának az interneten keresztül 2 tekercs Polaroid filmet. Hazajöttem.

Sütött a nap, így kettesben uzsonnáztunk a kertben. Este 6-kor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsiztunk. Kaja után Sarah hazarohant, és mi letelepedtünk a nappaliban pilledni. Beszélgettünk a második vendégszobáról, ami tele van kacattal és hétfőn meglátogat két napra a Cambridge-ban élő húgom, Jill és a testi fogyatékos lánya, Lucy. Döntöttük, hogy holnap elmegyünk az Argosba egy tévéasztalt vásárolni - jelenleg a vendégszoba padlóján ül az óriási tartalék tévénk: ez gáz!

Nincsenek megjegyzések: