2009. április 27., hétfő

2009. április 26. vasárnap

Reggel mindketten pocsékul éreztük magunkat (ami őszintén szólva a késői lefekvésünknek köszönhető volt).

Kilenc-től beszélgettem Ildikóval a Skype-on, a téma Móricz Zsigmond „Légy jó halálig” című regénye volt (hogy egészen pontos legyek, az első tíz oldal). Lois közben kocsival elment a városi templomba, odafelé menet felvette Andrée-t, a francia barátnőnket.

Tíztól munkához láttam, kitakarítottam és kiporszívóztam a házat, aztán szorgoskodtam a konyhában, készítettem az ebédet. Egykor Lois megérkezett (hazafelé jövet a mamát felvette), és hármasban ebédeltünk: sült csirke burgonyával, karfiollal és a kertünkben termesztett sárgarépával, utóételnek sárgabarack fagylalttal: fincsi!!!!)

Kaja után letelepedtünk a nappaliban, aztán hazavittem a mamát. Kettesben uzsonnáztunk, aztán totál kidőltünk.....zzzzzzzzz!!!!! Hová tűnt az este????

Nincsenek megjegyzések: