2009. április 20., hétfő

Senki ne aludjon !

Kép: a műsor és a három jegyünk és a ki-ki-kandikáló naprakész szereposztás lap - minden "játékos" (illetve énekes) külföldi !

Kép: Lois kapál és tesz-vesz a veteményes kertben

Reggel nyolckor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, és csevegtem vele egy órányit, aztán haza.

Kilenckor Loisszal kettesben kocsival elmentünk a springbanki közösségi központba az új tai chi tanfolyam első órájára. Amikor megérkeztünk, Ray, a tanár már javában újra bemutatott két női diáknak kéthárom pozíciót, és mi lelkesen beszálltunk. Tízkor egy kis pihenőt tartottunk és ötön kávéztunk és csevegtünk a közösségi központ kis konyhájában, aztán egy rövid (húsz perces) meditációval fejeződött be az óra.

Fél 11-kor hazajöttünk. Kimentünk a ház mögötti kertbe: Lois tett-vett a veteményes kertben, káposztát és sárgarépát ültett. Én pedig leültem a kerti asztalnál és elkezdtem a következő magyar nyelvű olvasmányom, Móricz Zsigmond „Légy jó mindhalálig” című regény első fejezetét olvasni.

Kértük Bobtól, a szomszédunktól, hogy bevakolja a konyha kéményének a falát, ahol a régi cirkó állt azelőtt. Beugrott és elfaragta a régit, mondta, hogy holnap este visszajön és befejezi a munkát.

Kettesben ebédeltünk a kerti asztalnál, aztán felmentünk a hálószobánkba és két órát az ágyunkban töltöttünk. Háromkor keltünk fel és újra kimentünk a kertbe és teáztunk. Aztán Lois bement a házba a telefont használni, én pedig alaposan felástam a veteményes kert még egy részét. Tíz perccel később Lois újra kijött a kertbe, és megint a bokrok mögé elbújtunk, ahol a szomszédok nem lehettek szemtanui az orientális tornánknak, és újra kipróbáltuk a tíz pozíciót.

Fél négykor bementünk a házba, és Lois elkezdte készíteni a vacsit. Fél hatkor Janet, a barátnőnk megérkezett és hármasban vacsoráztunk, aztán elrohantunk az egyik városi színházba Turandot-előadására. Minden énekes külföldi volt, tehát úgy éreztük magunkat, mintha egy angol premier liga mérközést néznénk.

Nincsenek megjegyzések: