2009. április 7., kedd

Jill és Lucy látogatása


Képek: a „rejtett térfigyelő kameránk” lencsevégre kapja a visszatérő Jillt és Lucy-t – Lois segít nekik parkolni a ház előtt és a csomagtartóból kipakolni

Kép: a vacsi (utóétel), balról jobbra: Lois, Lucy, Jill, Sarah

Reggel 9-kor kimentem a kertbe és felástam még egy veteményes ágyat, ásás közben rájöttem, hogy sajnos elkaptam egy náthát Loistól – ó jaj! Úgy látszik, minden fogadkozás ellenére folytatódik a kapcsolatunk – a jövőben távolabb maradnom kell, tőle el kell határolódnom, meghozzá hamarosan !!!

Abbahagytam a munkát, visszajöttem a házba, és totál kidőltem...zzzzzz! Egész nap pocsékul éreztem magam. A húgom, Jill és a lánya, Lucy megérkezett Cambridge-ból. Délután átmentek a mamához, én pedig itthon maradtam, mert nem akartam, hogy a mama elkapja a náthát. Letelepedtem a nappaliban pilledni, hallgattam a Turandot CD-met. Lois közben szorgoskodott a konyhában, készítette a vacsorát.

Fél hatkor Jill és Lucy visszatért, fél hétkor Sarah megérkezett a melóból és ötön vacsoráztunk. Kaja után Jill, Lucy, Lois és én letelepedtünk a nappaliban, csevegtünk 3 órányit: superjó családi csevegés! Sarah közben irodai fajlokon dolgozott az ebédlőben, a tipikus született „take-files-home” könyvvizsgáló szerepében tisztelegett. Tízkor mi lefeküdtünk, de Sarah 11-ig dolgozott tovább – szegény! Aztan hazarobogott a saját lakásába.

Nincsenek megjegyzések: