2007. december 29., szombat

2007 december 28. péntek

Reggeli: fôtt tojás pirított kenyérrel, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 leültem a számítógép elé, még egy cikket írtam a franciabarát klub januári hírlevelének

Ebéd: sárgarépa- és korianderleves, sonkás szendvics, tea

Délután:
13:00 elmentünk kocsival a faluba, betértünk a postára, elküldtünk az Alinak még egy csomagot, ezúttal / ez alkalommal a töltôjét[1], amit maga mögött hagyott, amikor az elutazott szerdán. Hazajöttünk.
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam, a Lois pedig szorgoskodott a konyhában, levágta a húst a karácsonyi pulyka csontjairól, és berakta a mélyhûtôbe[2]. Túl sok kájánk van: a karácsonyi nap után nem volt étvágyunk a betegség (a gyomorrontás) miatt
15:00 felkeltem, készítettem két csésze teát, leültünk az ebédlôben, csevegtünk: még gyengén éreztük magunkat a betegségünk után, de most egy kicsit lábadoztunk/talpraálltunk[3]
16:00 a Lois felhívta Jenny-t, a sógornônket, hogy kérdezze, jöhetünk-e vasárnap, de nem volt otthon, így a Lois sms-ezett, és jelen pillanatban választ várunk.

Vacsi: vagdalt[4] marhahús burgonyával, borsóval, és a saját kertünkben termesztett kellbimbóval

Este:
20:00 még gyengén éreztük magunkat, de elôször legalább jól vacsiztunk! Leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttunk a hires Hammersmith Palais táncos mulatóhelyrôl szóló mûsort.
21:00 láttuk a táncolás történelmérôl szóló dokumentumsorozat második részét,
22:00 Jenny sms-ezte, hogy ott mindenki náthás, jobb lenne, ha nem jönnénk hozzá. Lefeküdtünk

Idôjárás: esôs, szeles, hüvös

[1] her charger
[2] into the freezer
[3] we were getting back on our feet
[4] minced

Nincsenek megjegyzések: