2007. december 6., csütörtök

2007 december 5. szerda

Reggeli: zabkása, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 leültem a számítógép elé, befejeztem az idei karácsonyi üdvözlôlapunk szerkezetének[1] a tervezését, majd kinyomtattam[2] kb 80 példányt. A karácsonyi hírlevelünket is befejeztem, és kinyomtattam kb 60 példányt.

Ebéd: buggyantott tojàs pirított kenyérrel, vörösbor

Délután:
13:30 elmentem kocsival, betértem[3] a Staplesbe, az irodaszer üzletbe, 100 C6 borítékot vettem.
14:30 elkezdtem írni a külföldre menô udvözlôlapokat (Amerikába, Japánba, Franciaországba, Magyarországra, Írországba), kimentem gyalogosan a postára, bedobtam.
16:00 elmentünk gyalogosan a mamához, útközben / idefelé menet betértünk a helyi élelmiszerboltba, vettünk egy süteményet a mamának. Beszélgettünk vele egy órát. Készítettem neki egy csésze teát, és toltam a kukáját a ház elé, mert holnap jön a szemétkocsi.

Vacsora: marhahús-pörkölt burgonyával, sárgarépával és gombával, vörösbor; utóételnek fagylalt mangóval

Este:
19:00 írtam a belföldre menô üdvözlôlapokat (NB én csak a szomszédunknak, az én barátaimnak és én rokonaimnak írtam, legyen az a külföldre vagy a belföldre menôket). A Lois fogja írni a többieket); holnap bedobni fogom.
20:00 tévéztünk, a brit képregények történelmérôl szóló mûsor ment, azután a bombayi fôpályaudvarról szóló mûsor.

Idôjárás: felhôs, enyhe
[1] the layout (of)
[2] I printed out
[3] office stationery

Nincsenek megjegyzések: