2007. december 15., szombat

2007 december 14. péntek

Reggeli: zabkása, pirított kenyér, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 elmentünk kocsival az Argosba, vettünk egy ajándékutalványt a Sarahnak és a Garethnek (karácsonyi ajándékot)
10:00 továbbmentünk kocsival a Blooms kertészeti üzletbe, betértünk az étterembe/kávézóba egy kakaóra teasüteménnyel, aztán még több ajándékot, valamint egykét növényt (mikulásvirágot[1]). Hazajöttünk.

Ebéd: csirke-, lencse- és paradicsomleves zsemlével, fetasajttal[2], céklával, sárgarépával, naranccsal, korianderrel és salátával, vörösbor

Délután:
13:30 felmentem a hálószobába, lefeküdtem, szundítottam/szundikáltam/szunyókáltam egy órát
14:30 felkeltem, átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, beszélgettem vele egy órát, áttekintettem a 10 karácsonyi üdvözlôlapot, amit írt eddig a mama (még várom a maradék 30-at!), bélyeget ragasztottam a borítékokra, kipipáltam[3] a mama listáján a 10 nevet. Kimentem, bedobtam a kis borítékokat a postaládába, hazajöttem.
16:00 A Sarah sms-ezett az irodájától, hogy “nem jól vagyok, jöhetek vacsira?”
17:00 Leültünk ketten, gondolkodtunk rajta, hogy milyen kaját kell vásárolni a karácsonyi ünnepekre (az Ali, az Ed és a Josie egy pár napig nálunk lakni fognak).
18:00 a Sarah érkezett, megviseltnek látszott (mondta, hogy az elôzô napon hajnali 2 óráig dolgozott otthon – persze könyvizsgálatati munkát végezett: nem fizetett túlóra, szegény Sarah!). Kérte, hogy aludjon nálunk egy éjszakát, mert ma este a Garethnek nagyon késôig dolgozni kell. Megágyaztuk neki az Alison régi szobájában.

Vacsi: (harman) halszeletek burgonyával és borsóval, gyümölcslé, utóételnek mangó habbal

Este:
tévéztünk harman a nappaliban, karácsonyi zenevideókat megnéztünk, utána a “Have I Got News For You” címû vetélkedôt, nagyon vicces volt.

Idôjárás: felhôs, hideg

[1] poinsettia
[2] with feta cheese
[3] I crossed off, ticked off

Nincsenek megjegyzések: