2007. december 18., kedd

2007 december 17. hétfô

Reggeli: zabkása, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
07:00 elmentem kocsival, beálltam a benzinkúthoz, mert teli tankkal akarok elkezdeni az ünnepeket. Továbbmentem kocsival a Sainsburysbe, kaját vettem nekünknek, valamint karácsonyi üdvözlôlapokat és macskatápot a mamának. Pénzt is kivettem a Sainsburys elôtti automatából, mert teli pénztárcával akarok elkezdeni az ünnepeket!
10:00 a Lois elment gyalog a fodrászhoz, én pedig elkezdtem nézni a számítógépen a Franciaországban élô barátnônk, Annie videóját: Annie akarja, hogy szerkesztse neki a videót, és sürget az idô: karácsonykor vissza kell adni a videókamerát Alinak és Ednek. Segítség! Az életemben elôször videót szerkeszteni kell, és év égi hajrában kell csinálnom, nagy hajtásban vagyok ezen a héten, az tény!
11:00 Elmentünk kocsival a golfklubházhoz, ami a hegy csúcsán van, a másik “gondozókkal” együtt ebédelni (a gondozó karácsonyi ebéde ez).

Ebéd: bárányhúsos pité burgonyával és vegyes zöldséggel, sör

Délután:
14:00 Néztem tovább Annie videóját, mindeközben lomtalanítottam a házban, mert az Ali és az Ed (és a kis Josie) jön szombaton
15:00 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, beszélgettem vele egy órát, hazajöttem gyalog, útközben bedobtam a postaládába a mama legutóbbi üdvözlôlapait
16:00 felmentünk a Lois-szal a hálószobába, az ágyunkat tiszta lepedôkkel, párna- és paplanhuzattal terítettük

Vacsi: buggyantott tojás[1] pirított kenyérrel, gyümölcslé

Este:
17:00 elkezdtem újból Annie videóját nézni, további szerkesztési munkát végeztem, több óra után sikerült áttölteni[2] a szerkesztett filmet a számítógépre, de nem a DVDre: a szoftver mondta nekem, hogy nem férne el a DVD-n! Frusztráció a köbön!!!!

Idôjárás: hideg, délelôtt felhôs, délben kisütött a nap: csodálatos volt a hegységen, amikor ebédeltünk; késô délutánra azonban megint felhôs lett, és hihetetlenül hideg volt: brrrrr!

[1] poached egg(s)
[2] transfer

Nincsenek megjegyzések: