2007. december 25., kedd

2007 december 24. hétfô (szenteste)

Reggeli: “gyümölcs-és-rost”, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:30 elmentünk gyalog a helyi élelmiszerboltba, egy csomó karácsonyi kaját vásároltunk, hazajöttünk, beraktuk a kaját a hûtôszekrénybe és a kamrába/éléskamrába/spejzbe/spaizba[1] (azaz a kamra polcaira).
09:00 elmentünk gyalog a Lois-szal a faluba, betértünk a pékség/hentesüzlet/élelmiszerboltba, vettük a karácsonyi pulykát, hazajöttünk.
10:00 átmentem gyalog a mamához, vittem neki a karácsonyi kajáját, készítettem neki egy csésze teát, társalogtam vele egy órát, megmagyarázta, hogy a Sarah az utóbbi 2 hétben szakított a Gareth-thel, és jobb lenne, ha nem említse a Gareth nevét a karácsonyi napon az ebéd alatt, mert a Sarah biztosan kiborulna. Hazajöttem.
11:00 lomtalanítottam a házban, mert az Ali, az Ed és a Josie jön délután egy órakor
13:00 az Ali, az Ed és a Josie megérkezett kocsival Haslemereból, a Josie még kicsit hányingere volt a betegsége után, tudniillik a gyomorrontása[2] után.

Ebéd: pizza salátával, vörösbor, utóételnek gyümölcskosár

Délután:
14:00 az Ed elment a helyi Sainsburybe bevásárolni, mert két nap múlva a Walkerék Bournemouthbe fognak utazni, és kaját kell hozni a szülei karácsonyi bulijukra. Mi pedig kikapcsolódtunk a nappaliban, játszottunk a Josie-val és tévéztünk, láttunk régi karácsony zenevideókat
16:00 a Sarah sms-ezte, hogy holnap délben jön a karácsonyi ebédre
18:00 az Alison és az Ed megfürdette a Josie-t, és lefektette a Sarah volt szobájába
19:00 elmentem kocsival a buszállomásra, felvettem a Steve-t, az öcsémet, aki éppen megérkezett busszal Oxfordból. Vitte a Steve-et a mamához, hazajöttem.
20:00 (számunkra hihetetlenül késô ez) leültünk vacsizni

Vacsi: tökehal[3] burgonyával és a saját kertben termesztett spenóttal, fehérbor (amit Franciaországban vásároltunk júniusban!); utóételnek “apple crumble” (almás ropogós???)

Este:
21:00 az Ali, az Ed, a Lois leült a nappaliban, tévéztek, látták a Cranford címû viktoriánus jelmezes dráma utolsó epizódjának a videófelvételét, én pedig szorgoskodtam a konyhában, megtettem a mosogatást (hatalmas feladatot!)
22:00 lefeküdtünk, mindnyájan dögfáradtak voltunk, de holnap végre a karácsonyi nap lesz.

Idôjárás: kicsit esôs, szeles, enyhe
[1] larder
[2] (her) stomach-upset
[3] cod, codfish

Nincsenek megjegyzések: