2007. december 23., vasárnap

2007 december 23. vasárnap

Reggeli: zabkása, pirított kenyér, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem a mamához, készítettem neki egy csésze teát, társalogtam vele egy órát, hazajöttem
10:00 kiporszívoztam a házat, lomtalanítottam[1] mindenütt;
10:30 a Lois elment kocsival a templomba, de szokás szerint nekem az ebéd fôzésével kapcsolatos utasításokat hagyott.
13:00 a Lois hazaért, közölte velem, hogy amikor kiment a templomból Andréevel, a francia barátnônkkel együtt, Andrée hirtelen majdnem elájult[2], és csak nehezen beszállt a kocsiba.
13:30 ketten ebédeltünk, ami ritka vasárnapokon

Ebéd: marhahús-pörkölt burgonyával és sárgarépával, vörösbor, utóételnek gyümölcskosár

Délután:
14:30 a Lois elment kocsival Andrée fiát, Rolandot látogatni, hogy mesélje, mi történt ma délelôtt az anyjával. Én pedig felmentem a hálószobába, szunyókáltam.
16:00 a Lois hazaért, éppen akkor az ágyba bújni készült, amikor csengett a telefon. A Sarah felhívott, hogy szakított a barátjával, a Gareth-thel, és nem jön hozzánk a karácsonyi napon. Cumbriától telefonált, és egy hotelben fogja tölteni az ünnepeket, hogy 200%-an kikapcsolódhasson és lehiggadhatjon: mondta, hogy ha a családdal töltené a karácsonyi napot, akkor nem könnyen elháríthatná a kínos kérdéseket! Sokk és döbbenet a házban! A Lois totál kiborult, mert lehet, hogy az Alison, az Ed és a Josie sem jön hozzánk betegség miatt. Szóval lehet, hogy csak a mama és az öcsém, a Steve lesz nálunk a nagy napon! Segítség! Már vásároltunk és beraktunk egy csomó kaját és bort!
18:00 elmentünk kocsival a templomba egy különös karácsony elôtti istentiszteletre.

Vacsora: (a templomban) gyümölcskosár, tea

Este:
20:00 az Alison telefonált, hogy ô és a Josie sokkal jobb van, eljönnek az Eddel együtt holnap délelôtt. Hála Isten! Leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk a It’s A Wonderful Life címú film videófelvételét, a karácsonyi hagyományhoz híven.
21:00 a Sarag sms-ezte, hogy meggondolta magát, visszajön haza. Repestünk az örömtôl – hurrá!
22:00 lefeküdtünk, elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, elaludtunk


Idôjárás: ismét kicsit enyhébb, száraz, felhôs

[1] I cleared up
[2] fainted

Nincsenek megjegyzések: