2007. december 13., csütörtök

2007 december 12. szerda

Legutóbbi hírek: Az Alison telefonált, hogy ultrahang[1] vizsgálat végeztek a kórházban, és minden jól van: így végre hirdetni lehet, hogy babát vár ismét, júniusra, hurrá! Múlt hónapban közölte velünk, hogy alighanem babát vár, de kérte, hogy sem mondjunk semmit az ultrahang vizsgálat elôtt. Ha minden jól megy, Josie és a jövô testvére esetében a korkülönbség kb 22 hónap lesz, azaz olyan, akárcsak az Alison és a Sarah között. Szerintünk jó különbség ez, mert az idôsebb gyerek még elég fiatal, úgy hogy nem veszi zokon a jövevényet[2].

Reggeli: zabkása, pirított kenyér, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel/délelôtt:
04:00 Mindketten korán ébredtünk, meguntuk a várakozást, elovastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, végre egy kis jó-reggelt olvasást beiktattunk, hurrá!
09:00 áttekintettem még több Franciaországról szóló újságcikket, és összeraktam[3] hasonló témájú cikkeket, több halomra/kupacra[4] osztottam. Mindeközben a Lois folytatta a vasalást[5]
11:00 elmentünk gyalog a faluba, betértünk az orvosi rendelôbe, felvettük a mama receptét, és vittük a gyógyszertárba/patikába. Miközben a gyógyszerész elkészítette/összeállította a mama orvosságát, mi továbbmentünk a postaládához, még két tucat üdvözlôlapot bedobtunk. Aztán továbbmentünk a Royal Oak kocsmába, mert kedvünk volt ott ebédelni, de sajnos minden asztal foglalt volt, a karácsony-elôtti rohanás/roham/tülekedés miatt. Munkatársak együtt buliztak mindenütt – nem fért el két csendes sovány/karcsú/vékony vézna[6](?) nyugdíjas: szegények!

Ebéd: sárgarépa- és korianderleves, buggyantott tojás[7] pirított kenyérrel, vörösbor

Délután:
14:00 fürôdtem kádban, nagyon kényelmes volt, egy félóráig üldögéltem/ücsörögtem[8] a forró gôzölgô[9] fürdôvízben
14:30 lefeküdtem az ágyra, szundítottam/szundikáltam/szunyókáltam
15:00 átmentem gyalog a mamához, odafelé menet betértem a helyi élelmiszerboltba, vettem hat tábla csokoládét és három doboz kekszet a mamának (az telefonált ma délelôtt, hogy kellenek ezek neki: rossz jel!!!). Megérkeztem a mamához, készítettem neki egy csésze teát, beszélgettem vele egy órát, toltam a kukáját a ház elé, mert holnap jön a szemétkocsi. A mama rosszkedvû volt, amitôl féltem. Mondta, hogy ma délelôtt elhányt két karácsonyi üdvözlôlapot, amit írt tegnap, és az egész délelôttöt töltötte azzal, hogy keresse. A mama mindig utálja, ha valami tárgyat elhány, legyen az valami fontos, vagy sem, és nem pihen, amíg meg nem találja. Vigasztaltam ôt, és próbáltam neki megmagyarázni, hogy idô és energia pazarlása/pocsékolása/vesztegetése[10] az ilyen, azaz az ilyen lázas[11] tevékenység[12]: jobb lett volna, ha két friss üdvözlôlapot írta volna.

Vacsora: sózott marhahús[13] burgonyával és szárazbabfôzelékkel (ínyenc[14] ételek: én voltam a szakács!)

Este:
megpróbáltam videót DVD-re közvetlenül kiírni az Alison digitális kamerából a számítógépemen keresztül, mert megkaptam ma a postán az Alisontól a tartalék elemet és az elemtöltôt. De sajnos van probléma még és nem sikerült megtennie lázas erôfeszítések[15] ellenére, nem tettem meg 2 óra után. Grrrr! Frusztráció a köbön!

Idôjárás: napos, hideg, derekasan elfagyott az éjjel

[1] ultrasound
[2] new arrival
[3] I collected together
[4] (into) piles
[5] the ironing
[6] scraggy
[7] poached egg(s)
[8] I sat around
[9] steaming
[10] a waste (of)
[11] feverish
[12] activity
[13] corned beef
[14] gourmet
[15] feverish efforts

Nincsenek megjegyzések: