2007. december 23., vasárnap

2007 december 22. szombat

Reggeli: müzli, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
07:00 elmentem kocsival a Sainsburybe, végeztem a mama heti bevásárlását, hazajöttem, beraktam két nagy szatyorba a kaját.
08:00 elmentünk kocsival a Lois-szal a Sainsburybe, a saját heti bevásárlásunkat, hazajöttünk. Ezen a héten két lépésben végeztük, mert tudtuk, hogy a mama egy csomó kaját kér és nagyon zsufolt is lesz a Sainsbury három nappal a karácsonyi nap elôtt, és az utolsó karácsony elôtti szombaton.
09:00 elmentem gyalog a helyi élelmiszerboltba, két doboz kekszet vettem a mamának: ez a fajta keksz (a mama kedvence) nem kapható a Sainsburyban. Továbbmentem a falusi patikába/gyógyszertárba, egy doboz B12-es vitamintablettát vettem a mamának (ilyent a Sainsbury nem árul). Hazajöttem
09:30 átmentem a mamához, vittem a heti kaját, a kekszet és a doboz B12-es vitamintablettát. Beszélgettem vele fél órát, hazajöttem. Azt terveztuk, hogy délben harman ebédelünk a mamával a közeli Royal Oak kocsmában a mama rovására, de a mama közölte velem, hogy ma kicsit fáradt, jobban szereti, ha csak én és a Lois megy, és ô fizet. Kár, mert az jót tesz neki, ha kimegy a házból, kis kiruccanásra megy, ami sajnos csak ritkán fordul elô.
11:00 az Alison telefonált: ô és a Josie mindkét elrontotta a gyomrát, nem jönnek ma este, talán holnap fog jönni

Ebéd: elôételnek sárgadinnye, fôételnek marhahús burgonyával és vegyes zöldségge, sör, utána ír kávé

Délután:
14:00 hazajöttem, felmentem a hálószobába, szundítottam/szunyókáltam/szundikáltam, a Lois pedig Rose-hoz, a barátnônkhoz átment gyalog, csevegett vele két órát (Rose jól tud csevegni)
15:00 felkeltem, leültem a számítógép elé, kidolgoztam egy cikket a franciabarát klub januári hírlevelének.
16:00 a Lois hazajött, ittunk egy csésze teát.

Vacsi: pirított kenyérel, tea

Este:
18:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk a XVII századi zeneszerzô, Purcell életérôl szóló film felvételét. Korán lefeküdtünk

Idôjárás: kicsit enyhébb, mint a legutóbbi napokban; este esett az esô

Nincsenek megjegyzések: