2007. december 14., péntek

2007 december 13. csütörtök

Reggeli: zabkása, alma, pirított kenyér, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, beszélgettem vele egy órát. Bütyköltem, optimalizáltam a tévéjét, mert a mama mondta, hogy túl sötét a kép. Hazajöttem.
10:00 áttekintettem még több Franciaországról szóló újságcikket, és összeraktam[1] hasonló témájú cikkeket, több halomra/kupacra[2] osztottam. Mindeközben a Lois ült a számítógép elôtt, a templomi (karácsonyi) ebéd-étlapot tervezte. Idôrôl idôre segítettem neki szerkeszteni, formázni[3] és végül kinyomtatni az étlapot.

Ebéd: burgonya-, póréhagyma- és csirkeleves zsemlével, humusz salátával, uborkával, paprikával és paradicsommal, vörösbor

Délután:
13:00 felmentem a hálószobába, szundítottam/szundikáltam/szunyókáltam
14:00 felkeltem, elmentünk gyalog a Sainsburysbe, kaját vettünk a templomi ebédre, valamint[4] egy pár kis ajándékot az Adamsék két gyerekének. Továbbmentünk az Adamsékhoz, de nem volt otthon senki, tehát hagytuk a kapu elôtt az ajandékokat. Továbbmentünk a Renshawékhoz, hogy átadjuk nekik a karácsonyi üdvözlôlapunkat, de ott is nem volt otthon senki. Úgy látszik, a város összes lakossága bizonyára a bevásárlóközpontban van: képzeld el, igazi vásárlás-mániás[5] pokoljárás[6] városszerte!

Vacsi: disznóhús-curry, rizssel és borsóval, vörösbor, utóételnek fagylalt

Este:
19:00 leültem a számítógép elé, megint megpróbáltam DVDt égetni[7], végre sikeresen, meghozzá nagy, de nagy erôfeszítések[8] árán[9], hurrá! Úgy látszik, hogy a szoftver nem engedi, hogy egy videófilmet közvetlenül a videókamerából áttöltsek[10] a DVDre, tehát két lépésben tettem: elôször a kamerából a számítógépre, utána a számítógéprôl a DVDre. Hû! De ôrülni fog ennek az Alison!
21:30 tévéztünk, a “Lead Balloon” címû angol vígjátékot/sitcomot megnéztük, nagyon vicces volt: a semmirekellô[11] Ricknek sikerül rombolni[12] ügyetlen[13] alkudozással[14] a csodálatos felesége üzletét, amikor ô influenzás, sínylôdik[15] az ágyban két napig.
22:00 lefeküdtünk, egy kis “jó-éjszakát” olvasást beiktattunk, majdnem befejeztük már a könyvünket, még egy fejezetet elolvastunk, hamar egy újjat kell választanunk.

Idôjárás: hideg, délelôtt felhôs, délután többnyire napos

[1] I collected together
[2] (into) piles
[3] to format
[4] and also
[5] shopaholic
[6] journey through hell
[7] to burn
[8] strenuous efforts
[9] at the price (of)
[10] transfer
[11] good-for-nothing
[12] to ruin
[13] inept
[14] (with) bargaining
[15] languishes

Nincsenek megjegyzések: