2007. december 7., péntek

2007 december 6. csütörtök

Reggeli: zabkása, körte, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 elmentem gyalogosan Coronation Road felé, bedobtam a belföldre menô karácsonyi üdvözlôlapainkat, hazajöttem
09:30 elmentem gyalogosan a faluba, betértem a pékség-élelmiszerboltba, egy korpás kenyeret vettem, hazajöttem
10:00 egy korrektúra-feladatot végeztem “Magyar Mike”nak, aki jövôre különleges hírlevelet fog kiadni, hogy ünnepelje a Cotswold Wardens (a cotswoldi nemzeti park önkéntes[1] gondnokai) szervezet alapításának az 50. évfordulóját.

Ebéd: sajtos zsemle paradicsommal és salátával, vörösbor, narancs

Délután:
14:00 elkezdtem összegyûjteni/összerakni[2] Franciaországról szóló cikkeket, amelyeket összegezhetek/summázhatok[3] a FranceSIG Klub legközelebbi hírlevelében, ami januárban fog megjelenni (negyedévente[4] egyszer esedékes[5]). Mi, a FranceSIG Klub tagjai nagyon érdeklôdünk a Franciaország iránt, szóval imádjuk Franciaországot. Amint írom ezeket a szavakat, hirtelen az jutott eszembe, hogy “Hülyék vagyunk!!! Mindegyikünk! És én a klub titkára vagyok, és a klub hírlevelének a szerkesztôje[6] is vagyok, így biztos nem kell senkinek bizonygatni[7], hogy mindegyikünk közül én vagyok a legszánalmasabb[8] hülye!!!”
15:30 átmentem gyalogosan a mamához, visszahúztam a mama kukáját a ház mögé, készitettem neki egy csésze teát, rendeltem neki postán egy pár könvyet, beszélgettem vele egy órát.

Vacsi: szarvashús-pörkölt kifôtt tésztával és brokkolival, vörösbor; utóételnek fagylalt egres-pürével és habcsókkal[9]

Este:
19:30 megnéztünk egy DVD-t, amit béreltünk postán keresztül az angol amazon.co.uk részérôl. Egy brazil film, a címe “Lower City” (minden hónapban 3 DVD-t berélünk az Amazontól, azt hiszem, hogy havonta kb 5 fontba kerül). Két fiatal pasiról (az egyik fehér, a másik fekete) szól, akik Rio-kikötôn belül élnek és dolgoznak (kis csónakot tartanak) beleszeretnek ugyanabba a lányba, és az is vonzódik mindkettôjuk iránt. A pasik gyermekkoruktól szoros barátok voltak, de már a lány miatt folyamatosan egymással veszekedni, verekedni kezdenek, és mi több, az egyik pasi bûnözésbe keveredik, hogy fizessen a lányért. A film végkifejlete elég optimista, úgy látszik, hogy “harman párban” lehet a probléma megoldása.
22:00 lefeküdtünk, elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, elaludtunk.

Idôjárás: enyhe, nappal többnyire felhôs, de miután sötétedett (17:00) viharos, esôs, szeles

[1] voluntary
[2] to assemble
[3] I can summarise
[4] every quarter
[5] it falls due
[6] (its) editor
[7] to make the case repeatedly
[8] the most pitiful
[9] meringue

Nincsenek megjegyzések: