2007. december 2., vasárnap

2007 december 1. szombat

Reggeli: “shredded wheat”, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
07:00 beugrottam a Sainsburysbe, végeztem a heti bevásárlást nekünk és a mamának.
09:00 átmentem gyalogosan a mamához, vittem neki a heti kaját, fizettem egy pár számlát, készítettem neki egy csésze teát, beszélgettem vele egy órát. Hazajöttem.
11:00 játszottunk a Josie-val a nappaliban

Ebéd: paradicsomleves tonhalas szendvics, gyümölcslé

Délután:
13:00 Az Alison és a Josie elment kocsival Nailsea felé (Bristol közelében), hogy a bristoli “School Stories Book-Club” nevû könyvbarátok klubjának a tagjaival töltsenek idôt. Ennek a klubnak a tagjai különösen az iskolai történetek iránt érdeklôdnek. Amikor Alison Bristolban lakott, a klub havi találkozóiban/értekezleteiben vett részt: minden hónapban a klubnak mindenki tagja ugyanazt a könyvet elovasta, és megbeszélte együtt a klub találkozóján/értekezletén. Az iskolai történetnek hosszú hagyománya van Angliában. Nem tudom, hogy van-e ilyen vagy hasonló más országokban. Általában a történet egy internátusban[1] játszódik: kéthárom iskolás egy titkos bandát alakít, helyi büncselekményeket megold.
14:00 összekaptuk magunkat, készültünk a holnapi útra, becsomagoltunk. Holnap elutazunk Cornwallba, mert sajnálattal közlöm, hogy hétfôn a barátnônk, Linda temetése lesz Truro-ban.
17:00 Az Alison és a Josie visszatért. Játszottunk a Josie-val a nappaliban.

Vacsora: fôételnek rántott halszeletek[2] sült krumplival és brokkolival, gyümölcslé; utóételnek egres-püré[3] habbal

Este:
20:00 leültem a számítógép elé, elkezdtem kitervezni az idei karácsonyi hírlevelemet: ezt azokhoz a karácsonyi üdvözlôlapainkhoz mellékelünk, amelyeket olyan ismerôsünknak, akit ritkán látunk, akivel ritkán beszélünk. Azt akarom, hogy rövid és vicces legyen sok fényképpel, és ne legyen tele azokkal az unalmas mindennapi gondokkal, amelyek kutyát-macskát nem érdekelnek! (Megkérdezem magam: ezt a blogomat hány kutya, hánya macska szokta olvasni???!!! Pontos felmérés[4] kell!)

Idôjárás: részben esôs és felhôs, szeles.

[1] In a boarding-school
[2] fishfingers
[3] gooseberry puré
[4] survey

Nincsenek megjegyzések: