2007. december 6., csütörtök

2007 december 3. hétfô

Reggel:
05:00 korán ébredtünk és meguntuk a várakozást, elovastunk egy félfejezetet a könyvünkbôl
08:30 a Lois lement reggelizni az ebédlôbe, én pedig ágyban maradtam, szundítottam/szunyókáltam/szundikáltam

Délelôtt:
10:00 a Lois visszajött a szobánkba, pihentünk az ágyon. Egyedül voltunk a panzióban: a tulajdonos és a partnere mindkét kiment. Tökéletes béke!
12:00 Kimentünk, betértünk kocsival Truroba, parkoltunk, ebédeltünk egy kis görög kávéházban

Ebéd: sajtos zsemle paradicsommal és salátával, tea

Délután:
13:00 kicsit körülnéztünk a boltokban, megvettünk szendvicset és kekszet, mert terveztük a szobánkban vacsorázni
14:00 elmentünk kocsival a krematóriumba, ami a városon kívül fekszik, egy szép füves hegyen. Találkoztunk Frank-kal (Linda ferjével), Alison-nal (Linda egyetlen lányával, aki Svédorszában lakik és dolgozik), Rosemary-vel (Linda nôvérével), és Jayne-nel (az unokahúga).
14:30 elkezdôdött a gyászszertartás[1]
15:00 a szertartás után kicsit beszélgettünk Linda barátjaival és rokonaival, aztán elmentünk kocsival a tenger felé
16:00 megérkeztünk St Mawesba, egy kis városba, ami a tengerparton fekszik, a La Manche csatornára néz. Körülsétáltunk a kikötô közelében, de sajnos minden teaház zárva volt: befejezôdött a szezon, de milyen szép volt a kisváros, a tenger, a naplemente!
17:00 elmentünk kocsival Tresillion falu felé.
18:00 megérkeztünk a panzióba, felmentünk a szobánkba, bekebeleztük[2] / zabáltuk a szendvicset és a kekszet

Este:
20:00 kiment a helyi kocsmába vedelni[3] és kajával[4] teletömni[5] magunkat (csak viccelek: egy félpint sör (0,30 liter) és egy csomag burgonyaszirom/crisps (E.K)/chips(E.A)!)
21:00 visszamentünk a panzióba, tévéztünk, Erzsébet királynôrôl és a személyzetérôl[6] szóló mûsort megnéztünk, nagyon érdekes. Milyen szorgalmas Erzsébet! Milyen csodálatos nô a királynônk, különösen a szánalmas politikusainkhoz képest. Isten éltesse, Ôfelseege[7]!