2007. december 22., szombat

2007 december 21. péntek

Reggeli: “weetabix”, pirított kenyér, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 elmentem gyalog a városba, betértem az Argosba, egy tartaléklámpát vettem a fürdôszobának: nem 100%-an megbízhatóvá lett a szoba mennyezetvilágítása, de már nincs idônk karácsony elôtt villanyszerelôt keresni. Ijesztô lenne a kis Josienak, ha hirtelen sötet lenne fürdés közben! Aztán beugrottam a HMV-ba, egy év végi karácsonyi ajándékot vettem a Lois-nak: 1950-es, 60-as évek slágerei CD-t. Hazajöttem gyalog
10:30 leültem a számítógép elé, cikket kiterveztem a franciabarát klub januári hírlevelének. A Lois mindeközben szorgoskodott a konyhában, karácsonyi süteményeket sütött.

Ebéd: tonhal zsemlével, uborkával, szárazbab-fôzelékkel[1], vörösbor

Délután:
14:00 a Sarah sms-ezte az irodájától, hogy kicsit beteg, nálunk vacsorázhat-e, aludhat-e ma este, mivel a Garethnek ismét késôig kell dolgozni. Válaszoltam természetesen, hogy nincs probléma. De sajnos már minden ágyat tiszta lepedôkkel, párna- és paplanhuzattal az Alinak, az Ednek terítettük. Szerencsére még nem mostuk a Sarah lepedôit a múlt hét után, tehát azokat használhattuk, és a tiszta lepedôket a “koszos” lepedôkkel letakaríthattuk. Hála Isten!
15:00 a mama telefonált, hogy furcsa “zúgás” hangzik a házában, retteg, hogy fel fog robbanni a ház, így átmentem hozzá gyalog, megmagyaráztam, hogy a mobiltelefonjának az elemét újra kell tölteni[1]. Hazajöttem, útközben beugrottam a helyi élelmiszerboltba, lisztet vásároltam a Loisnak.
16:00 felmentünk a hálószobába, szundítottunk egyet.
18:00 a Sarah érkezett, leült a kanapéra a nappaliban. Nagyon fáradt, tegnap késôig bulizott (a cége karácsonyi buli volt), csak egy fôtt tojást pirított kenyérrel kért

Vacsora: marhahús-curry rizssel és brokkolival, gyümölcslé.

Este:
20:00 leültünk harman a nappaliban, tévéztünk, láttunk régi karácsonyi zenevideókat, korán lefeküdtünk


Idôjárás: hideg, többnyire felhôs

[1] baked beans
[2] recharge

Nincsenek megjegyzések: