2007. december 1., szombat

2007 november 30. péntek

Reggeli: müzli, lekváros kenyérrel, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:30 elmentem gyalogosan a városba, kerestem egy új elemet az Ali videókamerájába. Három boltba betértem, de a megfelelô elemeket nem árulták. Beugrottam a Burtons ruhaszalonba, vettem egy ajándékutalványt[1] a Garethnak, mert hétfôn a szülinapja lesz. Hazajöttem
10:00 az Alison és a Josie elment kocsival Bristol felé. Az elôzô munkatársaival fog ebédelni, és nekik megmutatni a Josie-t is.
10:15 átmentem gyalogosan a mamához, átadtam neki a birtoklevelet, amit kölcsönöztem két nappal ezelôtt, és a pénzt, amit kivettem neki a bankból. Nem maradtam ott sokaig, mert a bejárónôje, Vicky éppen elkezdett lomtalanítani. Hazajöttem.
11:00 elmentem gyalogosan a faluba, betértem a postára, 50 “elsô osztályú” (azaz az elsôbbségi levelekre) és 100 “második osztályú” bélyeget vásároltam (41 fontba került! De karácsonykor mindenkinek sok bélyeg kell), aztán beugrottam a pékség-élelmiszerboltba, egy korpás kenyeret vettem

Ebéd: kolbász, krumplival, paradicsommal, és szárazbab-fôzelékkel, vörösbor; utóételnek körte

Délután:
14:00 felmentünk a hálószobába, lefeküdtünk, elovastunk egy fejezetet a könyvünkbôl, szundítottunk egyet. Két óra után felkeltünk
16:00 az Alison és a Josie visszaérkezett Bristolból. Játszottunk a Josie-val, miközben az Alison elment a Sainsburysbe kicsit bevásárolni
16:30 egy fiatal lengyel mûvészet szakos hallgatónô csengett az ajtón, ajánlotta megtekintésre[2] a fekete-fehér ceruzás rajzait. Tehetséges mûvész, igazán jók voltak a rajzok, de a falaink már tele vannak képekkel. Sajnáltuk ôt. Nekünk a mezei nyúl[3] tetszett, és megvettük, de hová tegyük????

Vacsi: marhahús kifôtt tésztával[4], kukoricacsutkával[5], paradicsom mártással, paprikával, cukkinivel[6], vörösbor; utóételnek fagylalt egres-pürével és habcsókkal[7]

Este:
21:00 tévéztünk, a Have I Got News For You címû vetélkedôt megnéztük, Clive Anderson volt a mûsorvezetô, egyik résztvevô a író/humorista Will Self. Nagyon vicces volt. Kár, hogy csak egy félórás mûsor ez!

Idôjárás: enyhe, felhôs
[1] gift-voucher
[2] offered for inspection
[3] hare
[4] with pasta
[5] with sweet corn
[6] with courgettes
[7] with meringue

Nincsenek megjegyzések: