2007. december 20., csütörtök

2007 december 19. szerda

Reggeli: müzli, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, hoztam magammal egy húszast (húsz fontos bankjegyet), mert mondta, hogy fogytán van a készpénze, és késôbb ma délelôtt Christine-t, a bejárónôjét a gyógyszertárba/patikába akarja küldeni orvosságért. Átadtam a húszast, készítettem egy csésze teát a mamának, beszélgettem vele egy órát, toltam a kukáját a ház elé, mert holnap jön a szemétkocsi. Hazajöttem gyalog.
10:15 elmentünk kocsival a templomba. Útközben felvettük Andrée-t, a francia barátunkat. Letettem a templom elôtt a két nôt, és hazajöttem. Ma a templomi karácsonyi ebéd lesz: három szakácsnô lesz: a Lois meg Gillian meg Marianne.
10:45 leültem a számítógép elé, kidolgoztam egy pár oldalt a France SIG (franciabarát) Klub januári hírlevelének. Megpróbáltam az oldalokat kicsit viccessé tenni, mert a legtöbb hírlevél olyan unalmas!

Ebéd: (asztal egy személyre) csirkehús-pité sült burgonyával, sült pasztinákkal és paradicsommal, vörösbor

Délután:
14:00 leültem a tévé elôtt, láttam valami szemét mûsort, szundítottam egyet.
15:00 a Lois telefonált, hogy “készen vagyunk, gyere értünk”. Elmentem kocsival a városba, felvettem a két nôt, és a maradék kaját. Hazavittem Andrée-t, aztán továbbmentünk a Davis-ékhoz, egy öreg házaspárhoz: a Davis-ék kicsit fogyatékosak, nem tudtak jönni a templomi ebédre. Hoztunk nekik két adagot az ebédbôl (két tanyéren), amit fel lehetne melegíteni a serpenyôben vagy a sütôben/mikróban. Mellesleg nekem is a Lois megmentett egy adagot az ebédbôl.

Vacsi: füstölt sonka sült burgonyával, sült pasztinákkal, kellbimbóval, vöröskáposztával, vörösbor; utóételnek “summer pudding” (nyári puding):

Este:
19:00 leültünk a tévé elé, láttunk régi karácsonyi zenevideókat a The Hits kábel-csatornán: nagy gyerekek vagyunk!
20:00 a Lois elkezdett egy videót nézni, a Bridget Jones The Movie címû filmet (angol vígjátékot), én pedig az ebédlôbe mentem, leültem a számítógép elé, elkezdtem a Franciaországban élô barátnônk, Annie filmezte videót DVD-re áttölteni.

Idôjárás: hideg, részben felhôs

Nincsenek megjegyzések: