2007. december 26., szerda

2007 december 26. kedd (karácsonyi nap)

Reggeli: müzli, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
07:00 a Lois felkelt, lement a konyhába, készített két csésze teát, hozta a teát a hálószobába, bebújt az ágyba. Karácsonyi üdvözlôlapokat, ajándékokat cseréltünk, én két CD-t, két DVD-t és egy könyvet kaptam, ô ruhákat, egy könyvet és egy CD-t kapott.
09:00 felkeltünk, reggeliztünk. Aztán a Lois szorgoskodott a konyhában, tette a sütôbe a pulykát, mosta a zöldséget stb.
10:00 kikapcsolódtunk a nappaliban, a Josie-val játszottunk, idôrôl idôre beugrottunk a konyhába, foglalkoztunk az ebéd fôzésével
11:00 a Sarah érkezett, egy kicsit csevegtünk vele
12:00 elmentem kocsival a mamához, felvettem a mamát és a Steve-et, az öcsémet, visszajöttem.

Ebéd: pulyka burgonyával, borsóval és a saját kertünkben termesztett kellbimbóval, fehérbor, utóételnek karácsonyi puding.

Délután:
14:30 a Kathy, a húgom telefonált Amerikától, mindenkivel sorban beszélt
15:00 tévéztünk, láttuk Erzsébet királynô karácsonyi beszédet
15:30 teát kortyoltunk/szürcsöltünk[1], ajándékokat cseréltünk a karácsonyi fa mellett
16:30 a mama és a Steve hazament (én vittem kocsival ôket)

Vacsi: sonka, vadpástétom[2], ökörnyelv[3], humusz, sajt, saláta, rizssaláta[4], savanyúság, kenyér, burgonyaszirom[5], utóételnek gyümölcskosár, lekváros torta, omlós teasütemény[6], német karácsonyi sütemény (stollen)

Este:
19:30 a Steve érkezett gyalogosan, hatan társasjátékokat megcsináltunk

Idôjárás: enyhe, részben napos

[1] we sipped
[2] game pie
[3] ox-tongue
[4] rice-salad
[5] crisps
[6] shortbread

Nincsenek megjegyzések: