2007. december 17., hétfő

2007 december 16. vasárnap

Reggeli: zabkása, alma, pirított kenyér, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 lomtalanítottam mindenütt, kiporszívoztam a házat.
10:30 a Lois elment kocsival a templomba, de szokás szerint nekem az ebéd fôzésével kapcsolatos utasításokat hagyott. Én emailet írtam Annie-nak, a francia barátnômnek, idôrôl idôre beugrottam a konyhába, hogy valamit bekapcsoljak vagy kikapcsoljak.
12:00 a Sarah érkezett. Beszélgettünk/csevegtünk/társalogtunk egy kicsit, aztán az leült a számítógép elé, a Facebook munkáját végezni kezdte.
13:00 a Lois hazaérkezett a mamával együtt

Ebéd (négyen voltunk): sült disznóhús sültburgonyával, karfiollal és pasztinákkal, fehérbor, utóételnek gyümölcskosár-torta tejsodóval[1]

Délután:
14:00 leültünk négyen a nappaliban, beszélgettünk/társalogtunk/csevegtünk egy órát.
15:00 hazavittem kocsival a mamát. A Sarah maradt még egy óráig, leültem vele a számítógép elé, megmutatta neki, hogyan lehet a szkenneremet használni.
16:00 a Sarah távozott. Felmentem a hálószobába, lefeküdtem, szundíttotam egyet, miközben a Lois elkezdte a rézbôl készült tárgyainkat “Bronzo”-val tisztítani (nálunk karácsony elôtti szokás!). Van pl. rák, sas, ház, hattyú, kancsó/korsó, mindegyikük rézbôl készült. Fantasztikusnak látszanak a tisztítás után: szívbôl gratulálok, a kisnyuszikám!
17:30 a Lois elment a templomba az esti istentiszteletre.

Vacsi: sajtos szendvics salátával, tea

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk. A “Cranford” címû viktoriánus jelmezes dráma utolsó epizódját megnéztük.


Idôjárás: felhôs, hideg

[1] with custard

Nincsenek megjegyzések: