2007. december 30., vasárnap

2007 december 29. szombat

Reggeli: “gyümölcs-és-rost”, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 kivételesen már van elég kajánk (a mostani gyomorrontásunk miatt), így nem mentünk Sainsburybe, hogy végezzük a szokásos heti bevásárlást. A mama az ô heti bevásárlást a helyi élelmiszerbolttól rendelte telefonon keresztül.
11:00 elmentünk gyalog, betértünk a helyi élelmiszerboltba, elhoztuk[1] a mama kajáját, továbbmentünk a mamához, beszélgettünk vele egy órát. Készítettem három csésze teát. Fél 12-kor a Steve, az öcsém felöltözködôtt, lejött a lépcsôn a nappaliba, és négyen csevegtünk.
12:00 búcsúztunk a Steve-tôl, mert ma délután elutazik Oxfordba busszal.

Ebéd: buggyantott tojás[2] pirított kenyérrel, vörösbor

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. Fél óraval késôbb a Lois is bebújt az ágyba, elovastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl
16:00 sötétedni kezdett, így gyorsan felkeltünk, elmentünk egyet sétálni. Hazajöttünk

Vacsi: vagdalt[3] marhahús burgonyával és borsóval, fehérbor

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk a Ballet Shoes címû dráma felvételét, amit megcsináltunk a minap az Alinak (én sajnos szunyókáltam a mûsor alatt).
21:00 láttuk a táncolás történelmérôl szóló dokumentumsorozat harmadik (és utolsó) részét, majd lefeküdtünk.

Idôjárás: részben napos, szellôs[4]

[1] took away, collected
[2] poached egg(s)
[3] minced
[4] breezy

Nincsenek megjegyzések: