2009. február 1., vasárnap

két fogoly

Reggel 8-kor elmentünk kocsival a Sainsburys-be a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának. Hazajöttünk. Aztán átmentünk gyalog a mamához, és neki átadtuk a kajáját. Teát főztünk, egy órát vele csevegtünk. Hazajöttünk.

Délelőtt 11-kor Lois leült a gép elé, ellenőrizte az emaileket. Aztán (guggolva - grrr!!!) zuha nyoztunk. Ebédeltünk, közben Bob, a szomszéd felcsengetett, átadott nekünk két fogolyt (madarat), amit lőtt tegnap (pénteken). Nem volt időnk lenyűzni, sem semmi mást csinálni, tehát felakasztottuk a mosókonyha falán a 2 madarat, aztán elmentünk kocsival Bristolba, mert a egyház/szekta délnyugat-angliai bizottságának a háromhavonkénti találkozóját ma délutánra beütemezték, és Lois teljes tagja a bizottságának. A találkozót a dél bristoli templom tartották, én pedig maradtam egyik hátsó ülőhelyen a találkozó alatt, közben olvastam egy fejezetet a „Hotel Bali” címú magyar regényemből, és közben zöld teát szürcsöltem / kortyoltam. Elvégre művelt ember vagyok!

Este fél 6-kor hazaértünk és kettesben vacsoráztunk. Nagyon-nagyon fáradtak voltunk, Lois nem akarta lenyűzni ma este a madarakat, tehát áttettük a kamrába, mert ott nagyon-nagyon hideg van, és letelepdtünk a nappaliban, tévéztünk . Totál kidőltünk...zzzzzzz!

Nincsenek megjegyzések: