2009. február 13., péntek

2009. február 12. csütörtök

Lois nem aludt jól az éjjel, szédült és forgolódott az ágyban és émelyegett, de nem hányt. Eldöntötte, hogy ma itthon marad, és nem találkozik a volt munkatársaival (Rose-zal, Shirley-vel és Sheila-val: a terv az volt, hogy négyen ma délelőtt fél 11-kor találkoznak a városban és kávéznak.

Reggel fél 9-kor gyalog átmentem a mamához, vittem magammal a headset-et, ami használok a számítógépemmel. Teát főztem, csevegtem egy órányit a mamával. Teszthívást csináltam a Skype-on keresztül, és sikeres volt, és sokkal, de sokkal jobban minőségű volt a mikrofon, mint a mama webkamerájában beépített mikrofon.

Aztán gyalog továbbmentem a városba. Benéztem a Frederick Allen ékszerboltba, és kivettem a mama karóráját, amire új aranyszínű szíjat felszereltek. Majd betértem a Next divatáruboltba, vettem egy 10 fontos vásárlási utalványt Aidan-nak, Lois unokaöccsének. Végül beugrottam a Maplins-ba, vettem egy headset-et a mamának. Gyalog hazajöttem.

Kettesben ebédeltünk, aztán lomtalanítottunk a házban, mert holnap Alison-ék jönnek egy hétre. Megágyaztunk a 2 vendégszobánkban.

Délután fél 4-kor kocsival átmentünk a barátainkhoz, Patricia-hoz és Tom-hoz. Beszélgettünk és teáztunk egy órányit, aztán haza.

Délután 5-kor beszélgettem angolul Ildikóval a Skype-on keresztül. Beszélgettünk angolul az irodalomról, föleg arról a fogalomról, hogy az igazi irodalom nem jelenítja meg, hanem átalakítja a mindennapi élményeinket, és ha kell, akkor a nyelvezet szabályait is megszegi azért, hogy az olvasó szinte új szemmel látja a mindennapi tárgyakat és eseméneyeit.

Nincsenek megjegyzések: