2009. február 18., szerda

2009. február 18. szerda


Reggel 9-tól beszélgettem angolul Ildikóval a Skype-on keresztül. A téma: az angol nyelv: az egyszerû jelen idô és a folyamatos jelen idô. Azt mondta, hogy nagyon fárasztó az angol kurzus, és minden este teljesen kidölök...zzzzzz!

Délelôtt fél 11-kor gyalog átmentem a mamához, és találkoztam Kate-tel és Péterrel, az unokatestvéreimmel, akinek az anyja, Barbara egy pár napja sajnos meghalt. Beszélgettünk a két ányunk gyerekkoráról: mindketten Wales-ben született, a mama 1919-nem, Barbara 1921-ben, és a mama sok vicces aranyköpést mondott az elhunyt húgáról. Barbara temetése jövô kedden lesz. A temetés után uzsonna (tea és sütemény) lesz a Rising Sun kocsmában.

Ebéd után, kocsival elmentem II. Shirley-hez az U3A által szervezett francia társalgási klub franciaórára. Hatan voltunk: én, John, I. Shirley, II. Shirley és Angela (Angie-béjbi néven is ismeretes).

Este fél 7-kor a Sarah megérkezett a melóból, egyedül vacsorázott, aztán elrohant a salsaórára.

Este 7-kor Alison megfürdette és lefektette a kisgyereket. Aztan mi, mint Ildikó, totál kidôltünk....zzzzzzzzzzz!!!!

Nincsenek megjegyzések: