2009. február 11., szerda

2009. február 10. kedd

Reggel 8-kor a Sarah elindult melóba. Fél tízkor átmentem gyalog a mamához, odafelé menet beugrottam a sarki élelmiszerboltba, vettem kekszet és tojást a mamának. Teát főztem, és vele csevegtem egy órányit. Leültem a mama gép elé, és felfedeztem, hogy sajnos még nem férhetek hozzá a mama emaileihez. Eldöntöttem, hogy nem fogok telefonálni az indiaiak által szervezett „non-helpline-nak” (nemhelpline-nak), és inkább letöltöttem az AOL 9.0 legutóbbi verzióját. Ez nagyon sikeres volt: végre sikerült hozzáférnem a mama emaileihez – hurrá!!!! Hazajöttem.

Délelőtt 11-kor Lois elment kocsival Deirdre-hez, a barátnőnkhöz kávézni a templom néhány tagjával. Én pedig elmentem busszal a Sarah lakásába, mert ma délután a Severn Trent víztársaság vízszerelőt küld, és Sarahnak ma nincs kimenője lehet. Az út sajnos egy óráig tartott (bár innen csak 4 mérföldre van – gyalog gyorsabb!). Délután 3-kor telefonáltam Lois-nak, hogy vegyél fel kocsival. Hazaértünk és kettesben uzsonnáztunk. Este 6-kor a Sarah megérkezett melóból, és hármasban vacsoráztunk.

Nincsenek megjegyzések: